tirsdag 12. mai 2009

Sesongstart...

Her går dagene unna,med syke barn som nå er blitt friske,og slitne voksne.... Har vært lite ork til blogging,men håper at inpirasjonen nå er tilbake:)

Helga vår ble tilbrakt i Åre,for det var sesong start på syklinga for min kjære:) Det ble ikke mye sykling på størstemann,for han ble syk:( Så vi var mye på hytta,men været var så fantastisk at vi måtte ut en liten tur,og det hjalp tydeligvis,for han ble frisk etterpå:)

DSC_0102.JPG

Så siden vi ikke kom oss opp i bakken for å se,så mimrer vi litt med bildene fra ifjor:) Stor stas  å få sitte foran på pappa´s sykkel:) Planen er han skal få være med opp i den letteste delen av løypa i sommer og sykle ned sammen pappa,onkel og tante:) Det blir stas:)

DSC_0012.JPG

Litt luft under hjulene må til:)

IMG_5065.JPG

I helga har de holdt på å kjøre wallride,jeg måtte ha øvd masse for å komme meg opp på veggen der:)Her er det broder´n i action.

DSC_0070.JPG

Og endelig et bilde av min ivrige syklist:) Dette er fra helga,og han holdt ut i 5-10 min før vi måtte inn og hvile oss.

Men etter en pause,så ble han frisk,og vi dro inn til byen,hvor han for å hoppa på fortauskantene. Flink ja:)Så det blir nok flere action bilder utover sommeren,for vi har to stk ivrige downhill gutta i famlien vi:)

7 kommentarer:

Anne sa...

I farta og det er bra. Sykdom er aldri velkommen og er ganske så slitsomt for alle i lengden!!
Men nå der de da på to hjul ser jeg og det er bra.

Ser du nå har fått større bilder i bloggen din og det er bra!! De fortjener det!!!! men skulle du ike forandret litt på bredden da Eva??? nei, nå henger jeg meg opp i småtterier her jeg nå, men men,.., måtte bare si det .-))
håper du ikke tar det ille opp.

Klem herfra i regnet.

Havfruen sa...

Der er du ja Eva:) Så kjedlig med sykdom i heimen..men det er vel tiden for det. Håper formen stiger raskt!!
Den syklinga til gubben din ser skummel ut, men så er jeg den største pingla også da:) Du står vel ikke og roper: vær forsiktig, vær forsiktig...det hadde vel jeg gjort...hehe..
Av og til får man bloggtørke..slik er det bare. Men det er nå gøy å blogge da..
Kos deg og god bedring i heimen!!
Klem fra meg:)

liven sa...

kjedelig med sykdom i huset!!!
men ser ellers ut til å være full action hos deg!!
artige bilder!!

ha en fin kveld:o)

Anonym sa...

Kjempekult, synes jeg - denne syklinga de bedriver. Sykler jo mye jeg også, men på en annen måte, liksom...Artige bilder, og snart fyker vel den lille fra de største ned løypene! Fin tirsdagskveld! Klem fra Randi**

Kathrine sa...

Med så mange stygge sykkelulykker på meg gjennom livet, så skal jeg ikke kjøre en sånn sykkelbane nei,)
Nå går det rolig for seg, og med hjelm! Ikke rart man er som man er..

Godt dere er friskmeldt:) Og kommet dere igjen ja. Ha en ellers topp uke!!

:)

♥ cloudberrie ♥ sa...

Åååå vad HÄRLIGT!
Där skulle jag med ha velat vara.

Kram från Eva

Made by KKann sa...

Flotte bilder ev en aktiv familie - kjedelig når ungene er syke..men heldigvis går det som regel fort over!

Ha en super torsdag - jeg har en travel dag forran meg på jobb...så det er bare å gå på med krum rygg!! Smil!!

Pssst - har endelig fått lagt deg til link lista mi!!

KlemKKann