onsdag 13. mai 2009

Barnehagen på besøk

Hver onsdag er størstemann på tur med barnehagen,og i dag skulle de egentlig komme i hagen vår å grille.Men været satte en stopper for det,er litt mere koselig å grille når sola skinner enn når det er regn i lufta.Så vi gjorde en avtale,de kom i dag,hoppa på trampolina,spiste brødskivene sine og fikk is etterpå. Stor stas.. De hoppa,sprang og kosa seg. 7 gutter med masse energi og glede.
SÅ vi forsøker igjen neste onsdag,hvis Yr.no sitt langtidsvarsel holder seg,så blir det grilling i godvær:) Gleder meg til å få besøk igjen av denne herlige gjengen:)

4 kommentarer:

Havfruen sa...

Flott tiltak da Eva, arti for ungene dette.
JA nå kommer sola og jeg gleder meg. Så derfor er jeg glad jeg fikk luke i dag..så kan sole meg imorgen:) Det er vakkert her ikveld, en nytelse å se utover fjorden!!
Håper været holder og dere får grilla og kosa dere neste onsdag!
Klem til deg:)

Jeanette Jess1 sa...

Yr er supert,det stemmer stort sett bestandig,og det er jo litt greit da ;o)
Smart med nett på trampolina fant jeg ut i dag, her var det 22 stk som krangla om å hoppe samtidig...
Arti læll!!

Kathrine sa...

Grillværet kommer det nå:) Ingen trampoline her, men de fleste har. Ungene mine er så store blitt, så de roer seg merkbart ja.
Ha en fin fin onsdag fortsatt:))

Cathrine Aksnes sa...

koselig med barnehage besøk :)

tusen takk for aslle flotte, støttende og lange kommentarer vi har fått av deg de siste dagene. jeg leser alt som kommer inn å er på en liten svar runde nå. det varmer og jeg ønsker selvfølgelig å svare alle. :)

sant som du sier.. blir litt merkelig å få en unnskyldning først når de får svi i media... meeen!! er vel sånn det pleier å være. går kjempe bra med oss og det gjør på en måte godt at de som har skyda kan få svi litt nå. vi har fått svi mer enn nok det siste året!

nå har vi det supert alle 4 og ser frem til en ny og bedre sommer enn den i fjor. full av optimisme og positiv energi :)

god klem fra hvalstadhjemmet