lørdag 30. mai 2009

Kos i hagen og bloggetreff...

Det er så utrolig deilig å være i hagen i dag:) Og endelig fant jeg sitteputer til benken og stolene våre. De var litt små,men 4 stk til 100 kr var jo rasende billig..... SKulle ha 5,men det ble 8... Kosta jo 79 for en og 100 for 4....

DSC_0008.JPG

Så nå er det koselig med ordentlige puter og rosa,beige og brunt.... Istedte for de stygge putene som vi hadde fra før... Putene kjøpte jeg på Linen i fjor...

DSC_0009.JPG

Deilig å sitte ute og lese ei bok når det ser slik ut.... Det beste med at det er så varmt,er at jeg kan sitte under treet vårt og kose meg.

DSC_0011.JPG

Roser kjøpt på Obs til 49 for 20stk.. Så fin eog så holdbare,kanksje ikke nå når de har stått ute i varmen,men pytt sann.

DSC_0015.JPG

Så fornøyd.....

DSC_0007.JPG

Søte Tine hadde med en rose hver til hver og en av oss på bloggetreffet. Tusen hjertlig takk:) Og her er det Randi som får velfortjente roser for initativet sitt:)

Og så utrolig koselig vi hadde det.Like imponert hver gang jeg over hvordan skravla går:)

DSC_0021.JPG

Min rose som står og blomstrer så flott som et minne om en herlig torsdag:)

Nyt godværet,vi vet ikke hvor lenge vi får ha det:) Klem Eva

7 kommentarer:

tinemor sa...

Heldig med bilde der ja ;-)
Begge får være annonym....
Kos vi hadde det ja!!!
Det blir jo bedre og bedre dette :-)
Her Nyter vi solen og et glass kald hvitvin!!!
Kos deg.
Til mandag er det vist regn igjen... :-(
klem

Som mine dager er sa...

Min rose pynter opp på badet. Ikke alltid jeg kan skilte med roser på badet, men det bare passet seg sånn ;-)

Vi hadde nok en vellykket fulltreffer av et bloggtreff. Jeg storkoste meg og på støynivået virket det som alle gjorde det.

Sitter ute å blogger jeg nå. Været er nydelig og det er varmende 20 grader akkurat nå. Måtte hele sommeren bli like varm og herlig som dette. Vi krysser fingrene Eva.

Klem fra Marit

Miriam Elisabeth ツ sa...

Fine bilder. Så ut til å være en flott kveld.

Tusen takk for oppmuntrende kommentarer hos meg :) Ha en fin kveld vidre.

Anne sa...

Takk for sist ja Eva. Vi RULER!!! og har det så kjekt sammen.

Neste gang leier vi en rorbu ved kysten her, trengr ikke reise langt bare vi har litt vin, kamera og masseveia sv godt humør .-))

Sommer i dag jo, og jeg kjener det faktisk på armene at det har blitt nok sol gitt!!! ikke til å tro.

MariMaja sa...

Så koselig da;)
Sikkert kjempekjekt med bloggtreff;)
Ha en fortsatt strålende pinse;)
Og ja vi vil har sol og varme leeeenge;)
psst...måtte ha meg en lite solpause, men det varer ikke lenge...hihi
Klem fra Maja

Anonym sa...

åh vilka fina rosor och va fint dukat det var...ha det bra

Tovepia sa...

Hei på deg og takk for sist! Trivelig med et slikt treff, spennende å møte folk du tror du kjenner;) Fikk jo ikke snakket med alle; skal god gjøres med så mange på en gang;) Ha ei fortsatt god uke!