mandag 4. mai 2009

Mandagstema-Mønstret

Mandagstemaknapp

I dag har vi kommet til Mønster i mandagstemaet,og det er en reprise her:) I fjor vår,så var jeg med på en foto-utfordring

Som onhandlet,et nytt mønster hver dag,så jeg snoka i arkivene og fant noen av de bildene:)

DSC_0005.JPG

Vi har prikket gulv i gangen vår.

DSC_0007.JPG

Dette er sølv kuler som brukes som kakepynt:)

DSC_0010.JPG

Og hvem sier nei når man får servert de rutete hjertene som steikes inni her?DSC_0011.JPG

Og tilslutt litt armeringsjern,som er rutete og samtidig stripete:)

For flere mønstrete bidrag så går du inn HER

23 kommentarer:

Randi's Tanker sa...

Variert tolkning av mandagstema mønster. Jeg hadde litt problem med å finne noe, men det løste seg til slutt.

Velkommen på besøk!

anjoe playhouse sa...

Meget forskellige, men alle rammende mønstre til mandagstema :-D

liven sa...

Kreativt Eva:o)
Ha en fin kveld:o)

Rimkogeren sa...

Den der har øjet ser hverdagens mønstre i stort og småt. Bravo!

Petunia sa...

Mange velkjente mønster her. Den første virket kjent, men klarer ikke helt å plassere. Er det grunnmursplate?

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Litt av hvert og nå fikk jeg lyst på vafler! Ha en fin kveld, Eva! Klem fra Randi**

Besta sa...

Hei...takk for komentaren. Ser du har funnet fram mange fine forskjellige mønstre. Fint tolket. Artig å lese evami. har ei datter som heter Eva som jeg bruker å si Eva mi til. Ho er og nærmere 40 enn 30. Ha en fin kveld.

Hege sa...

Artig mønsterinnslag! Og mitt bidrag har sammenheng med ditt på en måte! :) Ingen sier nei iallfall. hehe...

Ha en fin mandag!

Pillepalle sa...

For en fin tolkning!
Hilsen fra Pillepalle

Madame sa...

Hvor er det fint - det var rigtig sjovt at se, hvad du har fundet på!

Varme klem og have en god uge :O)

jess1 sa...

Flotte mønster !! jeg tenker fortsatt litt på den oppgaven,men tror jeg har kommet fram til noe nå,så jeg må vel hente fram kameraet og gå igang ;o)
Ønsker meg sånn gulv i gangen,håper jeg kan få igjennom det med husbonden min ;o)

Ellinor sa...

Ja, nå har vi vært ute og gått tur.... forbi huset ditt ;) Jeg vinket, men du så det nok ikke ;)

Donald sa...

Jeg kan godt lide at blive overrasket af en gulv-måtte :-) men endnu mere kan jeg lide sølvkuglerne. Når jeg får en kage med sådan pynt tænker jeg altid: Nu skal jeg se, om jeg overlever eller får en sølvforgiftning. Men ikke desto mindre er man fortryllet af de lokkende kugler!

:-D

Melusine sa...

Mønster kan gi mange variasjoner, noe jeg synes du har vist i dette innlegget! Flotte bilder :)

Linda sa...

Artig tolking av oppgaven!
Her må en bare vri hjernecellene for å løse oppgavene ;O)
Det gummigulvet du har i gangen har jeg sett før...enkelt og stilig er det!

Ha en fin kveld Eva!

Klem fra Linda

Ellen sa...

Fin tolkning :-) Der findes mønstre i alt - det gælder bare om at få øje på dem...

linsky sa...

Mange flotte mønster her ja! Sølvkulene så jo så lekre ut.

Miriam Elisabeth sa...

kreativ tolkning

Line sa...

Kjempeflott bidrag, Eva:0)
Spennande tema denne gangen, og mønster omgir vi oss jo med overalt!!
Klem

Randi sa...

Så flink du er, kom ikke på en ting jeg...så datt kreativiteten ut også.:-))

Beate sa...

Så forskjellige disse mønsterene var. Flott bidrag. Bilde med sølvkulene var rett og slett lekkert..

Line sa...

Kjempeflott tolkning, Eva:0)
Du får verkeleg vist fram kor forskjellige mønster kan vere, og at dei eigentleg finnast overalt!!
Ha ein fin dag, klem

Sommertid sa...

Her har du funnet et knippe av mange forskjellige mønstre ja..min favoritt er det som lages inni vaffelmønsterjernet..du vet..nystekte vaffler med hjemmelaget rørt jordbærsyltetøy..mums !
Ha en fin onsdag...little laurdagen :)