fredag 22. mai 2009

L for...

Her kan du lese alt om


Dagens bokstav er L og for meg så vil det si livet,for det første som slo meg var Arja Saijonmaa sin sang "Jag vil Tacka livet"

Og det gjør jeg ,takker livet for at jeg har fått den flotte familien jeg har,mange gode venner ,jobb,god helse og rett og slett et bra liv:) Bildene er av gutta mine.

RIMG0001.JPG

Jag vil tacka livet,som gett meg så mycket Det gav mig to ögon,och när jag dom öppnar kan jag klart urskilja det svarta fran det vita.Och högt där uppe himlens mantel strödd med stjärnor I mängden människor,den Som jag älskar

DSC_0022.JPG

Jäg vil tacka livet som gett mig så mycket.De har gitt meg hörsel sin iall sin vidhet Fångar natten och dagen.Syrsor och småfåglar.Turbiner,hammare,ett hund skall och et ös regn. Och röstens ömhet hos den jag älskar

DSC_0031.JPG

Jag vil tacka livet,som gitt mig så mycket. Det har gett mig ljudet och hela alfabetet.Så at jag fikk orden,för tankarna jag tänker.Moder,vän och broder.Ljuset som upplyser den karja väg min älsklings själ ska vandra.

Jag vil tacka livet ,som gitt mig så mycket,det fav mig lång vandring För så trötta fötter. Jag gikk genom stader,genom djupa vatten øöver stränder i Ôknar och på slätt land.Hem til ditt hus og dina gröna ängar

DSC_0044.JPG  

Jag vil tacka livet,som gett mig så mycket.Det har gav mig ett hjärta ,som i grunnen darrar När jag ser frukten av det hjärnan skapar Och det goda så långt borta fran det onda När jag ser i dina klara ögon

Jag vil tacka livet,som gett mig så mycket Det har gett mig skrattet Det har gett mig smärtan Så at jag kan skjilja lyckan ifrån sorgen Dom två ting som skapar mina sånger Och mina siner som er era songer Och alla songer som är samma sånger Och alla mine sånger som är era sånger Och alla sånger som är sanna.

Så jeg avlsutter med en skål for livet, og vil DU se flere L bidrag klikk her

36 kommentarer:

Unknown sa...

Åh. en flott L. Virkelig.

Lasseivomma sa...

Det största av allt på L, och alla andra bokstäver också.... Snyggt

Malys krok sa...

STOR L for Livet! Et fantastisk flott bidrag! Nydelige gutter du har. Ha det godt. Hilsen Margit.

Malys krok sa...

Hei igjen! fikk bare lyst å si at din kommentar til meg, kom mens jeg skrev til deg. Litt rart og artig.

Anonym sa...

Nydelig vakkert, Eva. Blir helt rørt her jeg sitter. Du vet iallefall å sette pris på alt det gode - det er en fin egenskap, det, som ikke alle innehar. Fin helg til deg! Klem fra Randi**

ANNEPÅLANDET sa...

Nå kjente jeg at jeg ble litt rørt her jeg sitter. Nydelig innlegg, og dessuten er den sangen så fin.
Ha en finfin helg!

Petunia sa...

Å, nydelig:)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Arja har jeg hørt mye på. Dette var en flott L og virkelig til ettertanke.

Charlotte - FO² sa...

KJempe koselig bidrag!

Mitt hvite hus sa...

Virkelig et flott innlegg... JA vi alle skal vel takke livet...

for at vi har det så godt som vi har det...O=)

Anne sa...

Åååå nok et rørende innlegg fra den kanten ja :-))

Vestlandsjenta! sa...

Virkelig rørende innlegg dette her ! Flott!

Ha en strålende helg!

Jeanette Jess1 sa...

Kjempeflott innlegg til bokstaven L-det finnes ikke noe kosligere enn slike bilder fra sykhuset ;o)
Dette er nok den største L'en vi kan tenke oss!!!
Ha en superflott helg ;o)

Hege sa...

Så utrolig flott bidra av deg Eva!
Og nydelige bilder av deg og familien!

Ha en kjempefin solrik helg!

Linda sa...

Hei Eva.
Så vakkert et innlegg fra deg i dag!
Flotte gutter du har!
Ingen ting er en selvfølge, vi skal være glad vi har det så godt!
Kos deg med gutta boys du Eva!
Gleder meg til torsdag, vi sees da!

Ha fortsatt en fin helg!
Klem fra meg.

Hobbygåsa sa...

Så herlig innlegg du har! Og den sangen er jo så fin. Ha en fin helg!

Unknown sa...

Så nydelig tolkning...
-og nydelige gutter!
Fredagsklem fra meg(som har vært litt fraværende en stund...)

Anonym sa...

Et varmt og vakkert innlegg! :D

Miriam Elisabeth ツ sa...

Vakker løsning.

Som mine dager er sa...

Ja grattis Eva. Dette var et herlig innlegg. Det er viktig å takke livet og være glad for det man har. Flotte gutter du er omgitt av. Og DU, alltid smilende og blid på bilder. For det er jo akkurat det du er!

Kos deg med livet og guttene.

Klem fra Marit

irina sa...

Det var kjempevakkert vennen !!
Har alltid sagt at du er supermamma æ----

Du er vel ikke i Åre i helga. Skulle hatt noe på dekåren :=)

Søte gutter..begge båre O OG U.
Goklæm fra meg !!Stjørdalstur ??

Rimkogeren sa...

Dit L, gribende læsning - tankevækkende - BRavo

TorAa sa...

Hvilket herlig livsbejaende innlegg.
Og flotte bilder


Her er min løsning:
http://toraa.blogspot.com/2009/05/abc-l.html

Rune Eide sa...

Av ulike grunner er jeg gjerne med på å dele den skålen.

Turid sa...

Å dette var et flott innlegg! Nydelig L!
Skål for livet;)

Miriam Elisabeth ツ sa...

Tusen takk for kommentar fra deg :) Vet ikke om det var meningen at de skulle være drømmende, men hvis de er det så sier jeg takk :)

Hemma hos Klara... sa...

Underbart!

Ha en härlig helg!
Kram Helena

Lise H sa...

Et veldig vakkert bidrag :)!
Ha ei fortsatt god helg!

TorAa sa...

Livet
- rett på sak og så herlig vi Lever.

Utsøkte bilder.

Unknown sa...

Sukk hjerte men brist ikke...
Nydeleg bidrag Eva:0)
Klem

elle-melle sa...

Dette er den vakreste L'en jeg har sett så langt!
For en gave livet er!
Den teksten du siterer er nydelig og når du illustrerer det med dine gutter blir det virkelig vakkert.
Jo Livet skulle skrives med stor L!

HildeS sa...

Dette var et utrolig flott innlegg, og et fantastisk tema.. Livet faktisk. Det eneste vi har.

MineSine sa...

En flott L :-) LIVET er herlig, og har så masse å by på :-)

Sessan ☆ Prinsessan sa...

UNDERBART!!!! ALLT faktiskt!!

Kram & tack för att du delade. Dom är så fina dina små juveler, ja & du också da ;D

Kramar Om

Tone sa...

Elsker den sangen! Trist, men så vakker. Flott bidrag:-)

Anette {foreldremanualen} sa...

Herlig tolkning! :-)