mandag 18. mai 2009

Mandagstema-Glede

Dagens utfordring på Mandagstema er Glede....

Her er mine bidrag til det temaet:)

DSC_0100.JPG

For meg er det en stor glede å se at ungene miner er så glade i hverandre og

leker så godt sammen....

DSC_0008.JPG

Selv om han ser skeptisk ut her,så var det en glede for størstemann å få sitte i ei ordentlig gravemaskin,for han er jo arbeidsmann:)
CSC_0113.JPG

Disse to gutta her gir meg masse glede i livet,en sånn ubetinget kjærlighet osm unger gir,er noe av den største gleden man kan få:)

CSC_0114.JPG

Og det gir meg stor glede å se på disse gærne gutta her,som utøver syklinga si med sånn stor glede....

DSC_0258.JPG

Åre sommeren 2008 dette her:)

DSC_0266.JPG

For flere gledelige bidrag gå du inn her

24 kommentarer:

Unknown sa...

Barn gir mye glede. Flott tolkning av mandagstema!

Miriam Elisabeth ツ sa...

flott tolkning og fine bilder

Anonym sa...

Flotte bilder, nydlige barn, der ser man ekte glede:)
Anita

Anonym sa...

Ja, ungene er den største gleden av alt. Og så har vi mange andre gleder i tillegg, bare vi får øye på dem:o) Fin mandagskveld! KLÆM!

Hilde sa...

Så fine bilder, skikkelig glede ja:-)

liven sa...

Ja barn gir glede:o)
flotte bilder av herlige barn:o)

Ha en fin uke Eva:o)

Gry Offernes sa...

Nydelige bilder av nydelige og glade barne!

Malys krok sa...

Ja her har du en ekte glede! Og du har noen herlige gutter, så skjønne og sjarmerende! Koselig bidrag om glede. Tusen takk for kommentar. Klem fra Margit.

Hanne@home sa...

For noen nydelige barn, med ekte glede!

Jeanette Jess1 sa...

Barna gir iværtfall ekte glede,det skal de ha ;o)
Herlige gutter og kjempefine bilder,flott tolkning av temaet som jeg er helt enig i ;o)

Anonym sa...

Skikkelig tøffe gutter du har! Flott tolkning og herlige bilder! Ha en fin kveld!

Anne sa...

Ja, her kan man virkelig se pur glede!! i de fjesene...

Hege sa...

Herlige bilder av noen flotte gutter! Ingenting gleder vel oss mer enn barna!
Ellers så var det skikkelig tøff sykling, jeg har en på nesten 6 som øver på å hoppe på sykkel daglig. Det er snakk om cm... hehe... men man må begynne i det små!

Linda sa...

Hei Eva.
Vi har mye å glede oss over som har friske og aktive barn!
Hver alder sin sjarm ....mine barn er vel innerst inne glade i hverandre, selv om de stort sett krangler som katt og mus!
Men om noen år såsetter de sikkert mer pris påhverandre ;O)

Ha fortsatt en fin uke!

Klem fra Linda

Besta sa...

Kjempe flott beskrivelse og nydelige bilder av herlige barn. Ha ei fin uke.

Bling - our elf on the shelf sa...

Åååå, barna dine er utrolig skjønne. Barn er vel den største glede man kan få. De gutta på sykkel er spik spenna gærne *fniser lett hysterisk* ikke ti ville hester kunne fått meg til å prøve meg på en slik selvmordstokt ;)
Men tøffe, det er de!

Madame sa...

Det var meget smukt at se, Eva! Ja, du har ret - vores børn er nogle af de største glæder i livet :-)
Varme klem til dig!

Vibeke sa...

Børn giver glæde, det meste af tiden.
Fin tolkning
Mkh. Vibeke

Jeanette sa...

Å så mange flotte bilder av dine barn og for et gøy innlegg. Han såg kry og litt skeptisk ut ja,rart det der med gutter og gravemaskiner ^^,)

Ønsker deg en flott dag videre og snart langhelg :)
Klem j.

Randi sa...

Ja ingen glede er større enn at barna har det bra og er friske.

Jeg gleder meg akkurat nå over det flotte været vi fortsatt har, gleder meg til å gå på jobb...men gleder meg også til å ha en uke fri. Vi hadde en flott dag på 17 mai selv om jeg jobbet...vi kan å kose oss stort på jobb...og det er roligere å være på jobb enn å være hjemme:-)) og vi gikk den siste biten i toget så jeg fikk mye ut av dagen...etterpå var det grilling i hagen vår.Koselig dag....men gu så sliten jeg var.PÅ en go måte vel og merke:-))

Håper jeg får til å komme på treffet....er litt usikker på om jeg skal ta toget...eller om det er flere herifra som skal avgårde...vi får se.

Ha en flott uke

Moonbeams sa...

Barn skaper så mye glede, jeg har jobbet med barn i mange år selv og det er utrolig hvor mange fine minner der glede er sentralt. Men det blir nok ekstra mye glede når det dine egne barn kan jeg tenke meg :)

Vanja sa...

Kjempeflott tolket og nydelige bilder av guttene:-)
Takk for kommentar hos meg, klem fra Vanja

Petunia sa...

Fin tolking og herlige bilder:) Barn er vel den største gleden man kan ha!

Rimkogeren sa...

Små børn - Stor glæde :-)