søndag 24. mai 2009

Ei fantastisk helg er over....

I går ble det en vellykket russefest,det var så utrolig morsomt å møte så mange gamle kjente. Skravla gikk som om det var i går vi gikk på skolen sammen:)


Men det ble en nogenlunde tidlig kveld,sånn at jeg var oppe i rett tid.. Og når vi spurte ungene hva de ville,så sto fjæra på ønskelista i dag også. Så da dro vi til Rotvollfjæra i dag også.. Det var like herlig som igår...


DSC_0135.JPG


Når man sitter så nær vannet,og noen kaster mat,da kommer disse skrikhalsene flygende i 150..


DSC_0251.JPG


Prøvde å si at nei det er for tidlig å bade nå,men når det var så mange andre,så krøyp vi til korset...


DSC_0250.JPG


Litt forsiktig til å begynne med


DSC_0254.JPG


Så mere ivrig.. Det skal sies at han var under med rumpa,jeg hælte IKKE ta av meg å vasse engang!!!


DSC_0268.JPG


Det varmer/smelter morshjertet mitt,når storebror sier: KOM og så tar han lillebroren i hånda og de rulser avgårde...


Håper at alle har hatt ei like flott helg som det vi har:) Det er bare å ta vare på de dagene man har med sol,for hvem vet når det begynner å regne igjen!!!



14 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg vet når det begynner å regne igjen; akkurat NO! Men, det kunne jo egentlig ikke passet bedre, helga er ferdig og vi har fått masse sol - så foreløpig klager jeg ikke på litt regn:o) Så koselige bilder, da - nusselige småprinser! Ha ei fin uke som kommer, så treffes vi snart. KLÆM!

GundaM sa...

Du, så herlgi et bilde der de rusler sammen ! det må du forstørre og bruke på konfirmasjonen ;)

Har vært og servert idag jeg men nå er det ferdig, phu.

En fin uke ønskes deg også. Her regner det så vidt og ;) Litt deilig slik på kvelden ;)

Klemmmz

Veronica's hus sa...

Juhuu klart det! Kan jo ikke la det gå i fra meg vettu;)

Så flink du er til å ta bilder Eva! Må få ett kurs av deg snart jeg tror jeg;)

klem

Anne sa...

Regnet har nok allerede kommet hit ja, men du for en helg vi har hatt!!

Koselig med russejubileum da, hadde et for noen få år siden vi, og det ble en kjempesuksess det også.

Men bade??? du det så kaldt ut!!

Havfruen sa...

Å så herlig bilde av storebror og lillebror:) Slikt varmer ja Eva:)

Ja jeg husker for 1 år siden..jeg blækka kl. 03:30 om natta..da hadde jeg vært våken hele natta og hadde jevnlig kontakt med de. Bråvåkna halv 7 i panikk..da kom Tobias:)
Kos deg og klem:)

Min Verden sa...

Takk, vi har hatt en kjempehelg. I hagen min er man vitne til et realt plantesjokk. Kanskje det går bra! Så herlige bilder og det siste er helt praktfullt! God uke og vi krysser fingene for litt mer fint vær. Har vært på turnstevne i dag og sett min lille niese. Så morsomt å være med på. "Ses". Hanne

Jeanette Jess1 sa...

Det begynte å regne her akkuart nå,men vi har hatt en kjempeflott helg med masse fint vær,så nå kan det bare regne litt. Koselig bilde av de to småtrollene dine,og det er virklig godt å være mor når de gjør ting sammen av fri vilje ;o)
Ha en super ny uke!!

Miriam Elisabeth ツ sa...

Flotte bilder!! Du har fått et blinkskudd av måsen og bildet av guttene var herlig! Var flott vær på lørdag her, da var vi på båttur i mange timer :)

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hallå goa du!!! Här var vekligen längesen jag var nu...vilken nostalgi!!! Härliga foton!!!
Ville bara säga att allt är väl med mig...är numera en lyclig 4 barns mor...Fick en underbar liten prins för 3 mån sen...Vilken Lycka!!!!!Hoppas allt är fint med dig...blir lite sugen på att börja blogga igen..o vem vet!!!!

ktamar Mamma millan

Stoltzen2012 sa...

Hei på deg ;) Så herlige bilder da! Mine gutter har faktisk badet i helgen, på svigers sin hytte i Drangedal. De hoppet i ferskvannet med 10 grader i vannet!! Må si de var tøffe, det hadde jeg aldri gjort! Ha en strålende uke! Klem :)

Kathrine sa...

Koselige vassebilder! Ikke vet jeg om det var varmere vannet på hytta enn i fjorden, men vi brukte støvler/fjellsko vi ja:) Mye smeltevann fra fjellene rundt enda, og jeg er ingen isbader nei ,)
Herlige dager nå utover:)

:)

Made by KKann sa...

Hei hei - flotte bilder av flotte unger på ei flott strand - vettu, det er jo sååå deilig å kose seg ved sjøen når været er fint!

Vi har også hatt ei fin helg - med godt vær og stramt program!! Smil!

Ha en super mandag

Bling - our elf on the shelf sa...

Nå fikk jeg skikkelig lyst til å ta meg en tur i fjæra. Kansje lete etter ei ny fjære. Her jeg kommer fra er det jo fjæra over alt, og selv om jeg har bodd her i 31 år, har jeg så langt i fra vært allesteder her ute. Det siste bildet ditt var utrolig flott, skjønner at slikt varmer et mormorhjerte!

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Å herlighet så nydeligt det nedersta bildet på gutta var! Kan förstå att de orden & synen gör dig både varm om hjärtat & mo i knäna ;D

Skall inte visa prinsessan dessa bilder för hon maser non stop om att bada när vi är i vårt paradis.... Men jag säger, -Det måste bli sommar & varmt först..... Är väldigt glad att hon inte ser stranden från vagnen, för jammen badar inte ungarna för fulla muggar redan!!

Klemmer