onsdag 20. mai 2009

What´s the buzz??

Var ute i hagen i dag,og da oppdage jeg denne humla,som bare lå og så helt ødelagt ut... Den rørte så vidt på seg,og var helt i ro.. Lå på magen foran den med kameraet nesten helt oppi den uten at den reagerte.... Og for en mulighet til å komme så nær den...


DSC_0270.JPG


Den var langsom....


DSC_0293.JPG


Synes at humla ligner på en okse her jeg....


DSC_0304.JPG


En liten kriger på tur...


DSC_0311.JPG


Jeg som trodde den holdt på å dø,tok skammelig feil,for her freser og gjør den seg til




DSC_0314.JPG


Og plutselig så fløy den lille humla sin vei... Ble ikke noe nærbilde her nei,turte ikke det med den lyden som kom ifra den.


Akkurat som om den tenkte: Nå har du plaga meg nok idag,buzzzz off!!!!

15 kommentarer:

Marit Vollan sa...

så stilig! håper dere fikk et koselig grillparty:-) klem

Jeanette Jess1 sa...

Så tøffe bilder,humlene er jo store som tomlinger og høres ut som helikopter for tia,så det er jo flott å få slike bilder ;o)
Ha en super fridag i morgen ;o)

Anonym sa...

Du fikk flotte bilder før humla bestemte seg for å stå opp fra de døde iallefall:o) Fin kveld til deg - klæm**

Anne sa...

Jøsses å min for neon flotte bilder..., men du såp arti det siste var. Litt sånn krøkete den flyginga, litt snev av Karlson på taket .-))

liven sa...

Så flotte bilder da Eva!!
Du må nå ha et godt kamera du!!

ha en fin torsdag.o)

Linda sa...

Hei Eva.
Her har du vært heldig og flink å fått noen virkelig flotte blinkskudd!
Du går vel ikke langt uten kameraet ;O)
Gleder meg til bloggtreff....ja for jeg regner med at du kommer!
Nå skal jeg ha et par timers skippertak i huset!....for det trengs!

Ha en suoer dag!
Klem fra Linda

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Nåmen vilken söt liten sak ;D Blink skudd alltså!

Joda, äntligen fick mannen till ecto igen efter mycket surr & frustration, fick inte lastet bilderna till flickr.
Jag tycker ecto är toppen & bruker aldrig blogger redskapet längre knappt.
Blir spännande att testa WLW nu här i husvagnen, första intrycket är att den är ännu mera lätt användlig än ecto. MEN när vi är hemma så blir det inte jobba från pc alltså, fy för noe herk när man är van vid Mac!!

Ha en strålande helg min sköna & hoppas ni får det super kos.
Här är prinsessan redan ute & leker med barnen sedan 09 & nu börjar jammen solen sticka fram ;D

Klemmer

M sa...

Det er vel skjelden at vi kommer så nær uhyrene....og så er de jo søte også, med pusepels--
"Buzz off".....dette var et morsomt innlegg!
Klem fra M

Miriam Elisabeth ツ sa...

Fine bilder. Nummer 2 og 3 likte jeg aller best :) Kult!

Randi sa...

hahaha...så morsom denne var.Flotte bilder av en okse veps kriger;-))
De ser ikke så veldig snille ut nei. Men vepsen er verre syns jeg....huff.
Bra den kviknet til igjen :-))

LoneK sa...

Hei sann!
Flotte bilder. Snodig at den lå stille så lenga.

Ha en fortsatt flott dag!

Maria sa...

WAU !! For nogle billeder Eva. Stilig.

Klem Maria

GundaM sa...

Hihi, så herlig et innlegg og jeg fikk lyst på lakris jeg;) Syntes den ligna litt på det der øverst...

Bzzzbizzz, bizzy days ;)

Kos deg videre med fotograferinga!

GundaM sa...

Psst, ang qigong. Jeg har gått tre semestere med Martine og kunne vel strengt tatt ha holdt kurs selv om jeg hadde vært flink til å stå foran flere mennesker noe jeg ikke er desverre;)

Begynte selv med det pga stress etter å ha mistet jobben som gravid. Nå klarer ejg meg ikke en dag uten, om ikke annet så bare en liten strekk og positive tanker....
Ha en flott fredag Eva ;) Klem til deg fra meg.

det finnes flere i trondheim som driver men qigong, søk på nettet!

♥ cloudberrie ♥ sa...

Go förmiddag kära Eva!
Förlåt en "osynling" som legat sjuk & haft en STOR bloggsvacka ett par dagar. Men nu är jag här igen.

GRATTIS till vinsten i ESC & försent grattis till 17 Maj!!! Blev sååå LYCKLIG när Norge vann, han är så charmig Alexander & en småsöt sång. Hörde att Tromsö ansökt om att få anordna. Håller tummarna att de väljer Nord Norge för tävlingen, då åker jag bums! Jag ♥ Norge :)

Du visar så mycket VACKRA foton! bara njuter.

STOR kram från Eva i Gällivare