torsdag 7. mai 2009

Noen synger veldig falskt,og litt hage:)

Fikk en telfon i morrest,du må gå på You Tube og sjekke ut Denise Richards som synger på en Baseball kamp.Og det gjorde jeg,og for hennes del,håper jeg at hun holder seg til å være skuespiller heretter,ikke sanger!







I dag var jeg en liten tur i hagen med kameraet,og jeg fant fort ut at å sette ut Pelargoniene nå,og ikke ta den inn om natta,kanksje ikke er det smarteste jeg

har gjort! De er litt visne,men de knopper seg fint:)

DSC_0035.JPG


En av knoppene på min 25 kroners pelargonia fra Plantasjen...


DSC_0024.JPG



Og så har vi glemt å sette sparken inn i garasjen etter vinteren.. Den er godt brukt,for jeg fikk den da jeg var

3 år.

DSC_0023.JPG   

En detalj av min gamle spark:)

9 kommentarer:

Min Verden sa...

Stilige bilder av sparken. Det andre får jeg høre på siden :) Når det gjelder pelargonia, så blir de også "solbrente" på dagen. De skal ut noen timer, så stå inn og bare inne på natten :) Jeg liker tiden nå. koser meg. Kos deg i helgen. Snakkes. H.

Havfruen sa...

Himmel...ikke alle bør stå bak en mikrofon!!
Stilige spark-bilder. Jeg lurte fælt på hva det øverste bilde var nå jeg startet og scrolle:)
I dag kjennes det ut som det er rett før sparkføre! Surt og kaldt! Det ble en kort tur bare..
Ha en flott torsdag og klem herfra:)

Kathrine sa...

Rett før middag her, og pante-flaske-dag. Har ikke panta siden i fjor, det kan bli noen kroner tror jeg ,)
Flott spark! Vi tok over gammelnaboene her sin, den var passe rusten. Men med litt pussing og rustfjerner, så god som nesten ny:)

Har tenkt meg på fototur etter middag og pantinga. Godt med klær så skal det bli morro. Vi får se hvor jeg havner henn.

Ha en toppers ettermiddag! Får høre sangen seinere.

:)

GundaM sa...

Så herlig et sparkbilde, den kan du da ha i hagen...?

var og skulle kjøpe meg pelargonier idag jeg også, men det var heller skralt. Får vente litt tenker jeg, ville ha noen med knopper og blomstrer på men var vel utplukka ;)

Anonym sa...

Mine pelargonier har ikke fått et snev av frisk luft ennå - men det må da bli vær til det snart! Kan ikke ha sånn kulde hele våren, vel? Kjempefine bilder av sparken din - veldig Gunda:o) Skal høre på sangen nå - fin kveld videre til deg! Klem fra Randi**

Bodil,hjem,hobby,hage sa...

Helledussen for en dårlig stemme ! Pinlig!....
Du er flink å ta bilder og fanger opp små finurlige ting;)
Ha en flott uke videre :0)

Tante Mimmi sa...

mmm! Nydeleg! (ik!)
Sparken!-så flott!
La den stå ute heile sumaren-bruk den til blomsterbord!!!
God helg!!

Miriam Elisabeth ツ sa...

Rust bildene liker jeg :)

Solveig sa...

Du benyttet deg sv det supre tilbudet på Plantasjen ja;)
Pelargonia er jo så fine,men det som er litt dumt er jo at de ikke tåler regn noe særlig. Så jeg passer på å ha de under tak om natta,i tilfelle;)
Så flotte bilder du har tatt av sparken, så stilig!! Du er virkelig flink med kameraet.

God natt:)