torsdag 14. mai 2009

Heimvegen

På hjemveien fra barnehagen,har denne gamle ovnen fanget oppmerksomheten min. I dag så huska jeg på kameraet når jeg leverte ungene:)


DSC_0032.JPG


Inne på gamle Persaunet Leir står denne ovnen... Midt på en parkeringsplass..


DSC_0034.JPG


En gammel ovn fra Trondheim tror jeg,for dette ligner veldig på Trondheims-rosa....


DSC_0036.JPG


Det øverste hjørnet...


DSC_0046.JPG


Denne lille krabaten lå i veikanten og sola seg seg:)


Man kan oppleve mye i nærmiljøet,bare man har øynene oppe:)



6 kommentarer:

Som mine dager er sa...

Ikke hver dag man snubler over slike spesielle ovner. Særs ikke midt ute i gata. Men den er kjempefin og det er nesten rart den har fått stå i fred.

Takk for alle hyggelige kommentarer Eva. Jeg sliter litt med å finne tid til å besøke alle, for dagene er fyllt til randen av gjøremål. Jeg er nok ikke den eneste.

Håper du også kan delta på Bloggtreff. Les mer inne hos Randi og HverdagsPrat.

Klem fra Marit

Havfruen sa...

Jøss....du får ta den med deg hvis ingen andre gjør:) Så råfin ut jo. elsker slike gamle ovner...kjøkkenet he rpå hytta står for renovering når pengene vil det. Da skal jeg ha en gammle kjøkkenovn...
Ser du har meldt din interesse til bloggtreff, herlig:)
Kos deg og klem:)

Anne sa...

Hvor hvor!!!!!!! nei, da... gubben har vel kasta meg ut da tenker jeg.

Snagla var søt den også, om enn litt mindre, og lettere å smugle i hus :-))

Ellers så sliter jeg litt med å forstå hva du mener om Mac og redigering av bredden på bloggen??? det gjør du da ikke på maskina, men via blogger vel???

Anne sa...

Så bra!!! jeg fikk veldig god forklaring i Moseplassen sin blogg. Gå inn der, trykk bloggtips og les nøyaktig!!!

Enkelt, men vil ikke anbefales med to smårolinger ved skjørtkanten, da kan det fort bli litt trøbbel...

Vi kan snakkes på tlf en gang vet du, om du trenger hjelp. Ikke vær redd for å si ifra, bare KAUK ut :-)))

Min Verden sa...

Så stilig Eva. Den andekampen var kjempeflott. Har visst vært borte noen dager... :))) Vel, jeg tar det igjen. Kos deg i helgen. Hurra for 17. mai! Klem

Mandy Lou sa...

Så nydelig den gamle ovnen var. Ligna også veldig på Trondheims-rosa ja. :)