mandag 5. oktober 2009

Oktober fest

Da pappa´n min fyllte 60 år,så ble det ordna til fest for ham og borddekkinga ble slik...

IMG_4464.JPG

Ved døra sto 2 gresskar,et med initalene hans,og et med 60 på....

IMG_4468.JPG

Ikke det mest flatterende bildet,men det var hvite duker med svart chiffon løper,japanske lykter

IMG_4469.JPG

Der jeg kjøpte blomstene på Lade(er nå nedlagt) så fikk jeg masse godt tips. Kjøpte forskjellige gresskar som jeg hulte ut,putta osasis i,og hadde lilla Cymbium orkideer i,med chiffonen under for å dekke oasisen!

IMG_4470.JPG

De enkleste bordkort som jeg fikk tips om på Ordning&Reda... Selv forretten matcha:)

IMG_4474.JPG

Det er gøy å dekke og når jeg ser bildene skulle det vært så mange flere japanske lykter på bordet:)

Jeg synes det er gøy å inspirerende å dekke bord,ihvertfall når man får flotte tips underveis:)

Fy søren for en forskjell det er på speilrefleks og kompakt kamera! Disse bildene er tatt med mitt gamle ixus 40!

8 kommentarer:

Havfruen sa...

Stilig Eva:) Enig med deg, å dekke bord er knallartig:) Spesiellt hvis man får noen gode råd på veien.
Skal snart på med ullunder og ut i DET høstværet. Det rusker godt her i dag.

Kosa meg veldig i går ja:)
Klem:)

Ingrid sa...

Hei!
Artig med bordpynting da.. er veldig glad i det jeg også!
Ser du også bor i Trøndelag.. lei av regn du også, tenker jeg! :)
Det er vel bare å tenne lys inne...

Camilla Elstad sa...

Så flotte høstfarger på bordet! Jeg blir alltid så imponert over vakker borddekking, selv er jeg helt på jordet når det gjelder sånt :p

Som mine dager er sa...

Hallo Eva. Så lekkert pyntet til fest. Det er utrolig gøy å holde på, alt fra planleggingen og inspirasjons-hentingen, til endelig å skulle sette det hele sammen til et festbord. Kanskje vi burde hatt fest litt oftere slik at vi får dekket bord i tide og utide ;-)

Her er dagene travel. Mye å gjøre på jobb, vi har opprettet et kontor i Houston, Texas og ansetter nye folk hele tiden. Det er mye som skal på plass. Hadde jeg enda fått lov til å reise en tur, men neida - ikke jeg. Bare alle de andre. Bu-hu ... urettferdig (sa hun som nettopp har vært på Svalbard). Eh ... tar det tilbake !

Kos deg i øse-pøse-regnvær og haglebyger. Fyttir... jeg gir snart opp.

Klem fra Marit

liven sa...

Koselig med høstpyntet bord!!
så masse fint som det er å bruke også nå.....
Om du ser i tallerkenhyllen min(bokhyllen) har jeg to bøker som jeg kjøpte om bordpynting...de bruker jeg for å få inspirasjon!!

ha en fin kveld Eva:o) Nå er her snart tid for krim på tv :o)

Made by KKann sa...

Flott bord - morro med borddekking!

Ha en finfin mandagskveld!

KlemKKann

Anne sa...

Grattis meg pappa`n din Eva :-)

Godt jeg ikke er dattera, da hadde tema blit rust sikkert....

sessan ☆ sa...

Super snygg dukning alltså!! Så höst fräscht ;)