torsdag 8. oktober 2009

C for...


C
I dag har vi kommet til bokstav C i Petunia og vår sin bokstavlek ABC i ord og bilder...
OG siden jeg har vært så heldig å fa gave fra Usa,så er en del av den mitt bidrag.For andre sine bidrag klikk HER

C for Candymelt og Cookie and Craft Sticks..

Dette har jeg tenkt å bruke til å lage Cake-pops,som jeg prøvde på i fjor.Syntes det ble så mye kliss og arbeid å lage sugerpaste,så jeg øsnka meg candy-melt som jeg kan dyppe de små kakene i.. Og fikk også ordentlige pinner å bruke,så nå gleder jeg meg til å lage Halloween Cake-pops..

Her er fjorårets resultat,og jeg håper på et som er bedre enn dette i år:)

45 kommentarer:

linsky sa...

Å, så utrolig stilig! Sånne har jeg aldri sett før. :)

Petunia sa...

Dette har jeg aldri sett før og det ma jo være en stor slager for halloween!!!
Man lærer noe nytt i hver runde på ABC'n!!!

Klem fra Petunia

Linda sa...

Hei Eva, så snill svigermor du har da som har handlet så masse kakestæsj til deg!
Tenker det blir mange flotte kaker framover.
Du er jo så flink til dette du Eva!

Ønsker deg en fin fin helg!
Klem fra meg.

mormonsen sa...

Så morsomt. Det er noe med Amerikapakker - alltid noe overraskende derfra. Flott C.

Madame sa...

Jeg har heller ikke set det før - men det er meget flot og nogle sjove C'er du har fundet :-)


Rigtig god weekend til dig!

ElinSire sa...

Så morsomt, og resultatet ble jo kjempeflott, syns jeg :)

Rimkogeren sa...

Jeg slutter mig til koret af de uvidende - fin C-tolkning.

Unknown sa...

Eg er no imponert over fjorårets resultat og eg, Eva:0)
Gledar meg til å sjå kva du får til med det nye kakestæsjet!!
Snikkikkar litt no på jobb;9)
Ynskjer deg ei strålande helg min venn, klem

Linda sa...

Så tøft....gleder meg til å se bilder av årets kreasjoner...hehe!!=)

Made by KKann sa...

Ojojojo - så spennende - gleder meg til å se - sånt er jo sååå morro!

Ha en knall fredag!

KlemKKann

Lene sa...

Så moro C. Tror visst jeg og må få bestilt noe sånt og prøve meg.

Ha en fin dag :)

Camilla Elstad sa...

Så stilig!! Jeg har aldri verken laget eller vært i et halloweenparty, men et frister jo å prøve når man ser alle stilige greiene du lager! ;)
God helg!

GundaM sa...

Jøsses, så heldig du er da!!!

Ha ei fin helg med gogutta dine!

Kathrine sa...

Hva de ikke har i USA du:)
Ha ei flott helg! Og med 40cm snø på hytta, blir det hjemmehelg her til det blir skikkelig skiføre.

Klem:))

Anette sa...

Vilka fina klubbor! Kul med allt halloween. Jag var i USA under halloween en gång och det var mycket speciellt. /Anette

Malys krok sa...

Ser artig ut det der, men jeg har aldri hørt om dette før. Trodde det var jeg som hang etter, men ser at det var flere enn meg-tjo hei! Alltid noe å lære! Takk for hyggelig kommentar. -Margit-

Lise sa...

Så kjekt! Helt nytt for meg også, men jeg har heldivis kjente på den andre siden av dammen!

PRINSESSEDRØMMER sa...

Stilig! Har heller aldri vært borti sånne før. Men, de du hadde laget i fjor var nå kjempetøffe synes jeg!! Håper du blogger det ferdige resultatet!

God helg! :-)

Mona sa...

Ja i Amerika finns allt. Har aldrig sånt förut. Jag tycker dina klubbor från förra året blev riktigt läckra!

Tania sa...

Dette har jeg aldri sett før! Sikkert gøy og godt:-)
Ha en fin helg!

Anonym sa...

The american way eller hvad...
Dejligt bidrag fra dig - og jeg ihukommer familieoplevelser fra min tante og hendes kæreste medlemmer udi USA i masser af år :-D

Mia sa...

Vilka stiliga halloweensockerbomber!! Mums!! för en som älskar allt sött, som mig.. :)

Gitte J sa...

Fantastisk fundet på. En dejlig gave og sikker nogle flotte slikkepinde - sådan nogen har jeg aldrig set.

Hobbygåsa sa...

Stilig! Dette har jeg aldri sett før jeg. Må være kjempepopulæret på halloween :-) Flott C-innlegg. Ha en fin helg!

Turid Holm Flaa sa...

Dette ser spennende ut. Halloween, ja en kommer vel ikke utenom :-)

Pupziz sa...

KULT! Takk for kommentaren inne hos meg:-D
Ha en flott helg=)

Henny sa...

Ja, man skal lære så længe, man lever. Her har jeg lært om nogle varer, som jeg ikke anede eksistensen af.

christina sa...

En ny intressant upptäckt!! Ser kul ut!!

Anne sa...

Kjøkkenhjelp søkes....
... hva med en ca sånn 14 dager før jul...?

Varm klem til deg min venn.

irina sa...

Jøss så flink du er...jeg vil også lage slikt. Og snart Eva må du komme på lunsj...jeg er travel opptatt neste uke men den etter kanskje ??

Stooor klem

Anonym sa...

Så utrolig stilig med hjemmelaget snadder til Halloween. Det blir sikkert en stor suksess! Ha en riktig god helg

vibeke sa...

Det der er fryktelig søtt, ikke sant? Jeg tør ikke smake, i redsel for å få sukkerspinn i munnen, og er det noe som er fryktelig, så er det sukkerspinn. Disse kakene er skumle :)

karna sa...

Hærlig kakestæsj ,-)

Bling - our elf on the shelf sa...

Så vannvittig kult da :)
Hvordan i alledager lager du dette?? Og disse fra i fjor var jo bare ubetalelige, kan det bli bedre?

Marita sa...

Candy - søtsaker - mmmmm - herlig!

Sologbolig sa...

Dette var nytt for meg. Må jo være flott til Halloween. Artig c-innlegg. Ha ei fin helg.

Strikkebesta sa...

Hei, er candymelt slikt kvitt overtrekk som finns på engelske Chrismascakes? I så fall skulle eg også ha skaffa meg det, med ein svigerson som er oppvaksen i England. HAlloween-pinnane dine var riktig stilige!

Anonym sa...

Hallo Eva! Så kule saker - i USA har de jo absolutt alt man trenger/ikke trenger! Og du som er så flink til å bake/trylle på kjøkkenet, gleder meg til så se! Tenk at solen skinner (erre' mulig??)jeg skal benytte anledningen til noen mil på sykkelen. God helg, min venn! Klem fra meg**

Lappedamen sa...

Stilig. Har alldri hørt om slike kaker før. Sikkert morsomt å komme på tin dør under Halloween.

June sa...

Naminam :)

liven sa...

Et fint bidrag til ABC !!
Håper du har hatt en fin tur i fjæren idag!
Her har vært flott vær så det har både blitt tur og hagearbeid!!
D.v.s. en perfekt høstdag:o)

ha en fin kveld Eva :o)

Melusine sa...

Jeg liker best sjokolade, men disse gavene du har fått fra over there ser absolutt fristende ut!

Living next to me sa...

aldri hørt om , men sikkert søtt og godt, Morsomt innlegg . F.

Margrethes hus og hage sa...

Flott C-innlegg.

Hilsen Margrethe

TorAa sa...

Så herlig, ikke minst å få det gjennom alle kontroller det er i postgangen til og fra USA i disse tider.

Vi har familie derover og når vi sender sjokolade til jul, kommer den frem i Februar.
Og da en venn sendte oss noen pakker Minnesota Wild Rice, tok det 78 dager. Åpnet og sjekket og hvem vet hva?

ooopps, jeg må ikke glemme å si dette er et flott C-innlegg. Hurra

Beklager sen kommentar.
Mitt c-innlegg er her:
http://toraamusic.blogspot.com