torsdag 8. oktober 2009

Bake-stæsj...


Svigermor har vært i Usa,og på ønskelista mi sto det masse bakestæsj fra Wilton...
Gjett om det var julekvelden i går når jeg fikk posen med alle tingene:) Gikk rundt å smilte fra øre til øre og måtte bort å ta i og stryke på tingene:) Som en liten unge...

Her er alt samla....

Lynet forma,med gelefarger til å farge smørkremen som skal på,og Lynet bursdagslys..

11 tuber med Icing....

Snart tid for Halloween og da må det bakes muffins...

Ikke bare Wilton former,men også fra selveste Martha Stewart.....

Her er kvitteringa,den lå i posen og summen ble 44,69 (ikke for alt,men det meste) Trykk på bildet så ser du bedre. Det vil si 252 kroner etter dagen kurs... En tube Icing koster kroner 89 på Traktøren... I Usa 1,79$ til 2,49$.... Så jeg er verdens heldigste idag:) Nå er det bare å gå igang med å bake:)

8 kommentarer:

Havfruen sa...

WOW....her skal det bakes skjønner jeg:) Du har jo vist fram noen prakteksemplar av kaker før å du da.
Dette blir stas ja:)
Regner med vi får se noen ferdige resultat...
Fortsatt flott torsdag til deg og klem fra meg:)

Jeanette Jess1 sa...

Jammi, du er rene konditoren du skjønner jeg ;o))

Gleder meg til å se resultatene, ha en flotters kalotters torsdag videre,

Anne sa...

Heldige du :-)

Kanskje vi skal starte butikk Eva, for her var jammen en prisforskjell av dimensjoner gitt!! sier litt om hvor stor fortjeneste de har de butikkene...

Kaster meg i bilen når jeg begynner å kjenne lukta!!

Klem til deg

Hilde sa...

Åh, så mye fint!!!! Hvis du ikke har brukt glefargene før, kommer du til å elske de...de gir så utrolig bra farger!

Kos deg med baking:-)

Camilla Elstad sa...

Så mye flott! Likte Lynet-forma, den hadde ungene mine elsket! Tviler på at jeg hadde fått "grise den til" med sjokoladekake ;)

Jeanette sa...

Heldige du!!! kommer gjerne og smaker :o)
Klem`s

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hallojs Eva!!
Men sååå mycket härligheter,,,vilken härlig svärmor dua har !!! Ska bli kul att se vad för mysiga godsaker du hittar på med allt detta!

Nu ska jag pröva att länka om dig!! Din länk har ju inte funkat hos mig!!

Go kväll ♥ Millan

KAKEMOMSEN AS sa...

Heldiggris!!

Såå billig da, bare den kakeforma koster jo mer en summen for alt sammen.
Så snill svigermor som handlet for deg.
Gleder meg til å se kakeresultatene:)