lørdag 10. oktober 2009

Å for et liv,for et herlig liv.....

I dag kom endelig sola til Trøndelag:) Eldstemann sitt ønske var å dra en tur i fjæra,og det måtte vi etterkomme:) Så vi dro til Rotvoll fjæra og hadde en fantastisk dag,med grilling og godt selskap:)

Bestandig en hit å kaste stein i vannet..

Spennde å løfte steinene og se på alle små dyrene under... Det myldra kan man si...

Sykkelen må være med over alt,mens minstemann syntes det var litt ekkelt å sykle i sanda og heller løp etter:)

Den brygga der,skulle jeg vært en tur på,men har aldri kommet meg dit! Men jeg dra´s mot den hver gang vi er der!

Se,blå himmel i Trondheim.... Og jeg synes de er fascinerende å se månen på dagtid.

Herlig med høst når den er slik:) Og en slik dag fortjener vi etter en våt og trist høst:)

7 kommentarer:

Camilla Elstad sa...

Hvem trenger snø når man kan gå i fjæra? ;) Å kaste stein i vannet er jo kjempegøy, og du og du så flotte bilder man kan få av det!! :D
Ha en fin søndag ;)

Som mine dager er sa...

Slik skal høsten være: blåblå himmel, sylskarp frisk luft og bare løpe rundt og ha det gøy. Det gjør godt for et barnesinn og ikke minst et voksent. Jeg synes denne høsten har vært så begredelig at jeg snart sender flyttekort. Gidder ikke dette mer. Men hvor skal man flytte? Dit sola og varmen er ...

Ha en flott høstsøndag Eva.

Klem fra Marit

Jeanette Jess1 sa...

Det var nok riktig helg å være i Trh i allefall,jeg var i Åre og kjøpte jordbærvin på fredag og der var det skikkelig drittvær,så du er flink til å velge hvor du skal være ;o)))

Herlig med fint vær,får håpe det holder seg nå ;o)

Havfruen sa...

Herlig bilder som viser at ja, vi hadde en fantastisk dag. Det er like fantastisk her i dag også.
Unger og fjæra? Nydelig å se hvor de koser seg.
La oss håpe været varer litt til...
Kos deg og klem fra meg:)

Kathrine sa...

Våt høst ja, men kan ikke si meg enig at den har vært trist jeg da nei,))
Hi..Tror jeg er for enkel i hodet mitt jeg, som kommer fra trygge østlandet med mye flott vær og bosetter meg her frivillig, og elsker trønderværet:))
Rart det er folk igjen i trøndelag, alle klager og syter. Skulle tro det var tornado/sunami/jordskjelv og andre fæle værsituasjoner. Du så godt vi har det! Og du er en av de jeg "kjenner" av trønderne som klager aller minst, Eva! Alltid koselig å komme inn til deg her.
Ha en fin fin søndag:))

Anne sa...

Ååå ja Eva. En helg slik og vi glemmer faktisk nesten en hel måned mad bare det som har vært dritt!! er det ikke underlig du, hvordan vi lar de som ikke er så bra bare gli av sted.

Morsomt å se de smågutene da hvor de koser deg. Aldri aldri vært på en slik bystrand jeg, men en dag kanskje. Hadde i tankene der hvor man treffer nakne menn... he he..., men må vel vente til våren kanskje...

Fin start på uka til deg.

MariMaja sa...

Fine bilder;)
Helgen har vært helt nydelig i Bergen også;)
Ha en fin høstuke;)