lørdag 31. oktober 2009

F for...











I går så var det bokstaven F som sto for tur i ABC leken til Petunia:) Jeg var opptatt med bursdag hele dagen,men rekker et lite innlegg nå mellom baking og selskap:) Heftig å feire 2 års dag:)
Min F-står for Forberedelser. Her er det gutta som forbereder gresskarene som står på trappa:)


Det er ingen ting å si på kosenstrasjonen.. Det justeres og fikses...

Det er stor stas å få hjelpe til ja.....

Dette er ikke en kniv,men en stekespade. Uansett må tunga være rett i munnen...
Det er kjekt å få slik kvalifisert hjelp til forberedelsene:)

Flere F bidrag finner du HER

30 kommentarer:

Margrethe sa...

Så kjekt for ungene å få være med på forberedelsene. De ser veldig konsentrerte ut. Ha en grøssende fin helg.

Jeanette Jess1 sa...

Så fine gresskar dere lager ;)

Her skulle vi ha Halloweenfest i kjelleren i dag med 20 unger,men så bestemte plutselig ungene seg for å bli med mormor og morfar på hytta istedet, så det blir en rolig kveld itedet...
Må nok ha godteskåla klar fordi ja tror jeg, vil tro det blir litt besøk utover kvelden ;o)

Ha en super Halloweenkveld!!!

Anonym sa...

Ungene dine deltar med liv og lyst på alt som er, heldige unger som er så inkludert hele tiden:o) Heftig med barnebursdag, ja - I know very well:o) Kos dokker, tenker det er mange gode kaker på bordet i dag igjen! Happy Halloween, også! Klemmer**

Anne sa...

Jøss så flink han er, og en bare ser a han tunga rett i munnen også, superkonsentrert!! Blir sikkert kjempeflott utendørs på trappa nå ja, ekstra stas at det er bursdag i disse tider også da, så får en liksom vist fram :-)

Lykke til i dag, er med deg i tankene, for ja :-))) vet at barnebursdag faktisk kan være litt slit også, ikke bare kos... he he

Henny sa...

Det er fint, at du har så dygtige børn, som kan hjælpe dig med forberedelserne!

Camilla Elstad sa...

Så flink da! :D

Ellen sa...

Så fin F du har valgt. Jeg har hatt 4 halloween-kledte unge damer her på pizza og brus.. Trivelig!

Ønsker deg en flott helg!

Petunia sa...

Endelig inne etter timer hvor jeg ikke har kommet meg inn på en eneste blogspot blogg. Grrr!
Så flinke de er da og dette må jo være gøy å gjøre!! Har aldri gjort det selv, men det er nok en del gris med det!! Hehe!
Herlig F fra deg:)

Sessan sa...

Så flinke Gutter!!

Tenker det lyser flott i gresskar lyktene i kväll.

Hoppas er kväll blir skön & ha en fin söndag

KRAAAAM

Tania sa...

Så flinke! Ser ut som de koste seg skikkelig:-)

Eli Kristin Magnussen sa...

Ser det er flere som har hatt problemer med å besøke blogspot-blogger idag, da er det altså ikke bare hos meg :o

Herlig å la ungene få utfolde seg og lære seg hvordan man gjør ymse saker - også skjære opp gresskar, hi-hi. De ser dypt konsentrerte ut! :D Det er alltid mer stas når det er selvgjort ;)

Miriam Elisabeth ツ sa...

Så flinke! Og herlige bilder :)

Og for en flott header du har!

Kathrine sa...

Gratulerer med minstens bursdag!

Flotte gresskar:) Vet du? I går ringte det fire ganger på døra(?)Merkelig..
Tror vi har gotter til langt over jul her.
Mange var borte(kanskje flere hadde hjemme-halloweenfester pga denne influensaen?)Ikke vet jeg, men til oss er de for store til halloween nå.

Flotte bilder av forbredelser! Ha en fin fin søndag.

Klem:)

Rimkogeren sa...

Den knægt må da ende som billedhugger!!

Hege sa...

Så flotte gresskar! Gjorde dette i fjor vi også, og laget pumpkinpai etterpå. Koselig altså!

Mia sa...

De är för härliga dina barn, djupt konsentrerade. Det är kul att ha barnen med på förberedelser, faktiskt minst lika kul som resultatet.

karna sa...

Det enkle er ofte det beste, både herlige forbredelser og gutt ,-)

Anonym sa...

Å så flinke de små er. Det er jo gøy at de ser at det som de lager blir brukt etterpå. Synes selv det var gøy å skjære i gresskar. Flotte bilder og gresskar. Ha en fortsatt god helg!

Gry Offernes sa...

Han der hadde det skikkelig artig, ser det ut for!

Niemor sa...

Awww så skjønne =) Nesten som å se meg selv ett øyeblikk der, med tunga rett i munnen. Jeg klarer ikke holde den rett inne i munnen, den lurer seg ut =) Kul F =)

liven sa...

Så kjekt da!!
De ser ut til å være dypt konsentrert!!

ha en fin kveld Eva:o)

Bling - our elf on the shelf sa...

Morsomme bilder Eva, dette er gøy for barna :)
Å du, den headeren din er bare utrolig lekker!!!

Unknown sa...

Eg har enno ikkje prøvd meg på graskar...Men ungane hadde sett det på trappa til eit av husa dei gjekk til så Fredrik har bestillt det til neste år;9)

Living next to me sa...

han var jo skjønn da , og så konsenterert . Håper han fikk en fornydelig kveld F.

Belinda Renee sa...

Dette så artig ut. Kan tenke meg de var veldig stolte med resultatet :-) Fint du påpeket at det ikke var en kniv for jeg begynte lure..oi tenkte jeg da jeg så at han stod der med "kniven". hehe

TorAa sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
TorAa sa...

Alldeles herlig.
Konsentrasjone er helt fortreffelig.
Fotografiene med.

PS. Vi spiste en herlig gresskar-suppe i går...


Beklager jeg er sent ute med kommentar, det har sin naturlige grunn.
http://toraa.blogspot.com/2009/11/from-germany-to-norway-to-see-baby.html

Her er mitt ABC-F
http://toraamusic.blogspot.com/

Monica sa...

Så artige bilder :) Kjekt når barna er med i forberedelsene, uansett hva det er :)
Håper festen ble vellykket :)
Kjekt du ble med på trekningen på Fotomorro!

Anonym sa...

Ja det er viktig å ta forberedelsene på alvor. Herlige bilder.

Anonym sa...

Thanks for sharing your thoughts on sea. Regards

Visit my website http://topvakantiehuizenfrankrijk.wordpress.com/