søndag 11. oktober 2009

Nok en herlig dag:)

I dag ble nok en herlig dag i Trøndelagen:) Det var meldt oversky og oppholds i dag,men jaggu så beærte sola oss med sitt nærvær nok en dag:) Så i dag ble det uteliv i hagen.. Det må jo rakes litt blader og bøke-nøtter/frø!!! Og Mofis og eldsteprinsen de klippet trær...

Det nyeste tilskuddet i nabolaget:) Er han ikke søt,10 uker gammel i helga:) Han sjarmer meg når han er ute på tur med matmor ja:)

Eldsteprinsen og Mofis holder på å klippe ned trærne,og selvfølgelig må arbeidsmannen vår hjelpe til:)

Mamma sje... Herre farten har æ fått te sjøl!!!!!

Å for et liv,for et herlig liv... Kan det bli bedre enn masse fart i dissa?

Nå håper vi bare at været vedvarer utover uka,for da er det deilig å være trønder:)

5 kommentarer:

Hege sa...

Gutta dine er så herlige!

Og for en helg vi har hatt. ENDELIG sier jeg bare. Nå føler jeg meg jo klar til å dra på jobb i morgen også.

Ha en fin søndagskveld!!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Härligt att gunga..ska nog ta med lillen på en gungtur i morron!! Såå söt valp...nåt spec med valpar!!

Trevlig vecka önskar Millan♥

Kathrine sa...

Herlige fotos!! Og så flott noen vil overta Lisbethseter da. Det trenger sårt noen .... penger ja. Flott bygning!
Og jo, regn er regn. Sjøl som østlending, er jeg temmelig overrasket over all sytingen over været her i Trøndelag. Det forundrer med virkelig. Men så gjør jo Osloavisene og Torsten Hansen i Adressa sitt og da. Folk blir vel revet med av slikt.
Vi har det vel for godt i dette landet,)

..jeg tok gressklipperen på bladene jeg. Så slipper en rake så veldig mye iallefall:))

Havfruen sa...

Å for en søtnos du har fått i nabolaget Eva, helskjønn:)

Ja det har vært herlige dager med mye uteliv. Slike må vi nyte. Regner med Mofis fikk hjelp ja:)

Her regner det i dag men det er gode meldinger for morgendagen.
Ha en flotters dag og klem fra meg:)

Randi sa...

Så herlige bilder...jeg blir glad av å se på bildene av de skjønne guttene dine med så mye fres i:-))

i dag er det jo en ny flott dag...skal gå skogs tur i dag jeg:-) skal plukke litt mose og kongler. Kom på noe lurt sjø:-)

Ha en fin fin dag