mandag 23. juni 2008

Åre...

I helga har vi vært i Åre,og det er bestandig koselig:) Hadde tenkt å få med meg Midtsommer,men vi kom litt for sent på fredag til det,men neste sommer:) Det har vært sykling på både små og store:) Når pappa,onkel og tante skulle sykle,så måtte jo største prinsen også ha med sykkelen sin.... Så de voksne tok fjellene fatt og vi dro opp til Fjellgården,så han fikk sykle litt "bakker " der. Og for en stas..... Han sykla nedover en grusvei,men gikk opp... Det var stor stas,og han hoppa litt også... For det gjør stor gutta... Han fikk også tatt Bergbanan sammen onkel og da var ihvertfall helga redda. Tenk det da,få ta toget... Neste gang får vi ta Kabinbanen til toppen,sånn at han har gjort det også:) 



                Her går Kabinbanen,jeg har tatt fra Torget og oppover....

       Her har min kjære tatt bilde fra Kabinbanen,og ned  mot byen.

              Broren min i full action....  (Syklebildene har de som sykla tatt)

Kjæresten til broren min spretter nedenfor Fjellgården(oppdatering fra broder`n,jeg så fargene på klærne jeg og sjekka ikke noe vidre).... Nye briller må anskaffes......

                     Her er min kjære........

                      Nammeli-nam,sjokolade fra Åre Chokladfabrik....

                Prinsen på sykkelen sin ved Fjellgården

Min kjære hopper,hadde ikke jeg turt..... Men stas til Prinsen som fikk se at de hoppa da:)

Minste prinsen er blitt en kløpper til å reise seg og krabbe på alle 4..

               Om han kunne hadde han bodd på sykkelen i helga...

7 kommentarer:

Cathrine sa...

Heisann!
Det skjer ut som det har vært ei kjempefin helg på Årø. Sykkling e berre stas t sa små kroppan :-) her e det siste innspurt t ferie,litt labert jobbing på skolen for tia.Men som sagt så heng æ ik etter...Ha ei flott uke.
Klem

Anne sa...

Åre er topp, og om en er glad i terrengsykling er dette helt topp.
jeg befinner meg som oftest på en sykkel jeg også, og bare elsker å sykle i terrenget. ikke over stubber og stein da :-)) men på koselige skogs stier i nærmiljøet.

Kolselig liten by er Åre også, men er ikke shopping litt dyrt der ?? Så lenge siden vi har vært der vi nå, og sist var bare på gjennomreise. Hører folk skryte av det flotte leilighetskomplekset der, fint for barnefamilier sikkert basseng og greier.

Blir litt dårlig med feiring i kveld da, men litt ekstra kos kanskje..., om ikke annet itt sjokolade :-)))

Kos dere dere også.
Klem herfra.

Ellas Inspiration sa...

Vilket vackert väder ni fick!

Älskar Åre-choklad!

Ha en mysig kväll!

Kram Karin

Marit Vollan sa...

Ska si det går fort med Ulrik! Tipper det bare er 10 uker til han går:-)

Anonym sa...

Du bør se bedre på bildene før du skriver hvem som hopper. Jeg visste ikke at "din kjæreste" er den samme som min. Men ellers takk for en trivelig helg...

Rune

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Åhhhh jisses jag hade kunnat göra massa tokigt för en sån där Åre choklad pralin strut!!

Helt galen cykling, jag håller nästan för ögonen av att se bilderna *hi hi*

Nu måste jag läsa vidare här inne, vad jag gått glipp av när jag vart i Stockholm.

Miljoner goa kramar

Evami sa...

Sånn e det vettu Rune,når søstra ikke tenker på at Camilla har kommet så langt at hu hopper og spretter hu også:) Gammel vane,men skal gå igjennom med lupe neste gang:) Klem Eva