søndag 31. oktober 2010

Happy Halloween

Jeg er av den sorten som synes Halloween er gøy:) Og da må man jo "pynte" litt utafor:)
Tradisjonen tro så laga gutta og jeg gresskar-lykter,en til hver:) Vi har hatt de på trappa siden fredag med lys i,sånn stas er det med de:)

Neste år har jeg lyst til å få lys i skjelettet,og skal rappe ei venninne sin ide,med å finne skumle lyser på Spotify:)

Lykta til høyre har eldstemann skjært ut helt selv:) Litt slappe her etter 3 dager på trappa:)

De som kom først på døra,fikk med seg en av edderkopp muffinsene:) Artig å gi ungene noe annet enn reint godteri:)

7 kommentarer:

Jeanette Jess1 sa...

Herlige edderkoppmuffins ;) ;)

Jeg pyntet mye mere til Halloween da ungene var mindre, det har dabbet litt av de siste årene,men en lykt ble det og ungene ble kledd ut og da var alle lykkelige ;)

herlig med slike lyspunkt i denne mørke høsten !!!

Bling - our elf on the shelf sa...

Edderkoppmuffins er jo kjempegøy. Sto å pynta noe lignende her på lørdagen :)
Pga litenstorm utenfor døra foregikk all pynting innom hus desverre, men til neste år tenker jeg ;)

Om du googler litt så finner du nok cd`r med horror sounds til halloween også. Ungene her hadde nemlig halloween party for noen år siden, og vi har en slik cd. Herlig skummel, nesten slike lyder man finner i spøkelseshus ;)

Randi sa...

Så flotte muffins...du er jo så flink!
Her ble alt forbigått, Julie droppet opplegget i år...de to siste årene har hun invitert jentene i klassen på pizza og Hallowen vandring rundt her. Kjempearti for mor og barn....jeg storkoser meg alltid når huset fylles opp av latter og lek.
Men i år måtte jeg jobbe og Julie mente hun ikke hadde noen å gå med....jau...fjorrtis..;-)

håper du koser deg.
Her pakkes det litt ned hver dag.
Så skal vi ha den store tømmesøppel dagen...det gleder jeg meg til...få fjernet rot og skrot.

klem til deg

Anonym sa...

Har aldri våært sånn veldig Halloween, jeg - poden gikk da han var yngre, men det har aldri tatt av her i heimen. Men, jeg kan tenke meg dere koser dere med alt dere styrer med - og edderkoppmuffins er jo skikkelig kult, da. Sikkert noen tøffinger som har hatt det artig i helga! Vel overstått også! Klemmer**

HansHB sa...

Så veldig gode ut de der muffinsene. Kommer gjerne å smake til neste Halloween...

HansHB sa...

...for å smake skulle det stå....

Anne sa...

Også jeg som var bortreist :-(