mandag 18. oktober 2010

Ettermiddagstur til Ringve Botaniske Hage

I ettermiddag har gutta og jeg vært på Ringve for å plukke hestakastanjer... Det var ganske gøy,men det var mye mere interessant å springe rundt omkring:)
Det var skumring og vanskelig å få tatt gode bilder,men de viser nå at gutta storkosa seg:))

Minsten i fullt firsprang..

Full konsentrasjon:)

Kanskje æ ska kast "nøtta"??

Spennende å se hva som er inni skallet! Det var mere interessant enn å plukke dem,var å finne hele frukter å åpne de enn å plukke de som lå på bakken...

3 kommentarer:

Havfruen sa...

Ringve er en flott plass og ta med barna på:) Ser dine har kosa seg også...som mine gjorde og Tobias gjorde, den gangen vi tok han med dit.
Bytur på oss siste helga i oktober. Trine og Tobias kommer til Trondheim da....gleder meg enormt:))
Ha en fin kveld, klemmer fra meg:)

Anne sa...

Oj sann, der fant du to sjeldenheter ja ser jeg :-)

Men Ringve, der har jeg aldri vært, bar må bli til våren, for nå er vel sesongen snart over vel?

Anonym sa...

Tenk at jeg ikke har vært der ennå? En skam! Mange fine motiver der, kan jeg tenke meg. Men ingen motiver er finere enn unger - og man ser godt hvor gutta boys koser seg med natur og nøtter! Håper du hars det bra, til tross for hvitt landskap der ute (grrr!). Klem til deg**