mandag 18. oktober 2010

Ettermiddagstur til Ringve Botaniske Hage

I ettermiddag har gutta og jeg vært på Ringve for å plukke hestakastanjer... Det var ganske gøy,men det var mye mere interessant å springe rundt omkring:)
Det var skumring og vanskelig å få tatt gode bilder,men de viser nå at gutta storkosa seg:))

Minsten i fullt firsprang..

Full konsentrasjon:)

Kanskje æ ska kast "nøtta"??

Spennende å se hva som er inni skallet! Det var mere interessant enn å plukke dem,var å finne hele frukter å åpne de enn å plukke de som lå på bakken...

3 kommentarer:

Havfruen sa...

Ringve er en flott plass og ta med barna på:) Ser dine har kosa seg også...som mine gjorde og Tobias gjorde, den gangen vi tok han med dit.
Bytur på oss siste helga i oktober. Trine og Tobias kommer til Trondheim da....gleder meg enormt:))
Ha en fin kveld, klemmer fra meg:)

Anne sa...

Oj sann, der fant du to sjeldenheter ja ser jeg :-)

Men Ringve, der har jeg aldri vært, bar må bli til våren, for nå er vel sesongen snart over vel?

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Tenk at jeg ikke har vært der ennå? En skam! Mange fine motiver der, kan jeg tenke meg. Men ingen motiver er finere enn unger - og man ser godt hvor gutta boys koser seg med natur og nøtter! Håper du hars det bra, til tross for hvitt landskap der ute (grrr!). Klem til deg**