torsdag 21. oktober 2010

Halloween...

Var innom Panduro her forelden med gutta,og da de så disse gresskar-maskene så måtte de bare ha dem... Og som myk og ettergivende mamma så ble de med hjem...
I går,så var de kreative:) Jeg huska ikke hvordan de var malt i butikken,men det gjorde eldstemann. Jeg fikk beskjed om å finne fram grønnmaling også,for stilken var nemlig grønn!
Okei...
Minsten derimot,han skulle ikke ha ei oransje gresskar-maske,den ble preget av en 3-årings frie fantasi:)

De er veldig stolte av maskene sine,og de er framme som pynt:)

6 kommentarer:

Anne sa...

Ja nå er det like før du :-) kan skjønne Hallowen er morsomt for de som er små. Så glad i godsaker som jeg er vurderer jeg det selv faktisk, he he :-)))

Kos deg i kvelden Eva.

Dreamgirl sa...

Nei, det er ikke sikkert at det blir januar. Det er kun spådommer, men de har pleid å slå til. da kommer det en frespørsel, så blir det reise to måneder etterpå :)

Herlige halloweenmasker gutta har laget da :)

Som mine dager er sa...

Næmmen så fiiiiiine!!! Tenk å ha på seg hjemmelagede halloweenmasker.

Eva: husk at kreativiteten gutta dine innehar, er et produkt av mamma's ønske om å la barna leve ut sine fantasier.

Happy halloween - når dagen opprinner.

Klem Marit

Bling - our elf on the shelf sa...

Så ble de bra flotte også, maskene deres.
De gleder seg vel nå kan jeg tenke meg :)

Rebecca er for stor til å gå i følge henne selv, og Håvar vet ikke om han skal gå. Han har så mange venner, og klarer ikke å velge hvem han skal gå sammen med, snakk om luksussproblem da du. Tenker det løser seg ;)

Ha en fin dag!

Anonym sa...

Sååå fine, da! Flinke gutter, tenker det blir stas når dagen kommer! Bir helt nostalgisk, jeg - ikke så lenge siden poden her i huset var pyntet til skremsel og gikk rundt til folk med godterispann. Ha ei fin helg der nede, sola skinner jo! Klemmer**

Som mine dager er sa...

Eva, jeg prøver å sende deg en e-mail, men jeg kommer ikke gjennom på adressen jeg har.

Send en email til maritpia@gmail.com slik at jeg får adressen din.

(Bare litt "reklame" jeg har tenkt å sende deg ... )