torsdag 19. februar 2009

Utfordring...

Jeg har blitt utfordra av Jess1:
Bruk den første bokstaven i navnet ditt når du svarer på alle spørsmålene.
Gi ordentlige svar...ikke dikte!
Hvis personen før deg har samme bokstav,så må du gi et annet svar
Du kan ikke bruke samme ordet to ganger

Og du kan ikke bruke ditt eget navn som jente/guttenavn.

1. Hva er navnet ditt: Eva
2.Ord på fire bokstaver: Evig
3.Guttenavn: Emil
4.Jentenavn: Elina
5:Et yrke: Elektriker
6: Farge: Eple-grønn
7: Noe du har på deg: Ermer
8:Mat: Eplekake
9.Noe på badet: Eyeliner
10.Et sted: England
11: Grunn til å komme for sent: Ender over veien
12:Noe du roper: Euuu
13:Film Tittel: Elsker deg for evig
14:Noe du kan drikke: Eple-juice
15: En musikkgruppe: Eurytmichs
16:Et dyr: Elg
17: Gatenavn: Elgeseter gate
18:Bilmerke: Excalibur
19.Sang tittel: Express yourself
20.Et verb: Elske

Utfordringa går til den som vil ta den:)

5 kommentarer:

Tante Mimmi sa...

Imponerande!
Det må eg sei! Særskilt bilmerket! Går det bra me ddei no i desse krisetider??;)

Hilde sa...

Hei Evami !

Du er nære på. Vi bor i ei tverrgate til Gunnlaugs vei. Ha fine vinterdager :O)
Hilsen treprinsessermormora

Havfruen sa...

Artig..men kjenner ikke bilmerket.

Ha en super dag :)
Klem fra Major&Mossan

irina sa...

Uff !! Liker ikke slike utrordringer jeg....for da må jeg tenke !!
Og det orker jeg ikke akkurat no :)
Men du var flink !!!

ha en super dag med T og prinsenne dine :)
Stoooor klem

Malla sa...

:o)) Så godt at du har ermene intakt! Hadde vært for galt hvis du ikke hadde de på. Tenk så mye du hadde måtte gjøre med føttene da.... hi hi..

Ikke mange ender å skylde på her om jeg kommer for seint.. men det er vel fler av dem i Trondheim kanskje ;o)Ble litt usikker på om du mente ender = fugler eller ender = bakender