onsdag 4. februar 2009

Svanesang

Turen min gikk til Nidelva,rettre sagt Nedre Leirfossen.Der holder de på å oppgradere,så det var gravemaskiner og arbeidsfol,men det må bli flott til sommeren. Men det hadde ingenting å si,for jeg ble stående ved bredden og se og fotografere svaner og ender... Det var helt utrolig hvor mange fugler dte var der,og jeg har lært at å få et perfekt bilde av en svane eller and,det må det øves på. Så I´ll be back.....

Take off.....


Dette er bare noen av alle svanene som var der.Kan ikke huske å ha sett en svane siden jeg var lita,så det var en opplevelse jeg satte pris på:)


Ser nesten ut som de danner et hjerte:)


Her kommer vi.


Ligger og slapper av...

Det som var vanskelig var å komme nære dem uten at de svømte et annet sted. De ville liksom ikke gjøre som jeg ville.... Så de ble litt som en prikk,men når man vet hvor de finnes er det muligheter til en close-up en gang:)

Nyt kvelden :) Klem Eva

13 kommentarer:

Maria sa...

Muligt de ikke ville som du - men for den da, for nogle flotte billeder du har taget idag :-)
Jeg får virkelig forårs fornemmelser af de billeder.

Klem Maria.

liven sa...

Så nydelige bilder:o)
Fantastisk naturopplevelse!!

Ha en fin kveld:o)

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Sååååå härligt!!

Du fick dom ju gott med på bilde da ;D

Klemmer & njut kvällen

GundaM sa...

Så flotte bilder, spesielt det øverste var herlig!!!
Selv har jeg jobba på spreng i butikken idag og ser rundt om alt hva jeg går glipp av der ute i naturen...

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Jo vi mamis är nog gnine till oss själva,MEN resultatet för mig är att jag känner mig såååååå tant....
Jag är egentligen ganska typete i kles veien, så detta nu är IKKE mig.....

Gleder mig så till att teste stativet ;D
Nu mangler bara ett 18-200 mm objektiv *harkel*

Klemmer

Lemi sa...

har en award t deg ;)


klem

Anonym sa...

ut på tur igjen du:-) Synes det var veldig fine bilder av både avner og ender- spesielt det med hjerteformen:-)

************************
Ja i kg er hun større (ca 3 kg- og i % utgjør det mye når de er så små) Men han på 1 er en svært oppvakt og lur liten fyr. Han skaravler i vei helt "seriøse" berettninger og er veldig flink motorisk også.Begge to er bare så snille og kose atte. jeg har vært heldig med dagbarna mine;-) klem

Mia, New Room Interior sa...

Så fine svane-bilder! Koselig at du legger igjen hilsen hos meg! Ha en fin dag! Klem-Mia

♥ cloudberrie ♥ sa...

vad VACKRA foton!!!
Svanar är så eleganta.
När svanarna blir ihop så håller de ihop resten av livet, det är romantik.

KRAM från Eva

Min Verden sa...

Nydelig Eva! og den blomsterbuketten var sikkert helt vel fortjent og helt vakker! Kunne godt bakt noen sjokoladekaker jeg da, hvis jeg fikk sånn blomster... Skjønner at det ikke var derfor, men allikevel. Supre var de! Ha en fin dag i morgen. Klem

Min Verden sa...

jadu - det er nok det beste med å få store barn, man får litt mer tid til seg selv. Sakte, men sikkert ;) God natt til deg også! Hanne

Anne sa...

Å se på det andre bildet da!! nesten så halsene deres danner et hjerte jo :-)))

Anonym sa...

Vackra bilder!
kram