fredag 20. februar 2009

Oransje fredag...

I dag var det vanskelig å si stopp til bildene. Måtte begrense meg her. Kunne sikkert tatt med en 7-8 bilder til,men siden jeg ikke kan å lage collage så må jeg begrense meg litt.

Minstens Tigergutt sier titt hei...

Beholderen til barberbladene til min kjære...

Peanøtt-kubbe,åh så godt....

Flammene på støvlene til ungene.(De har likedan)

Mitt knall oransje sommer skjørt har fulgt meg i mange,mange år:)

En blid hoppeball

Masse Haribo ferskner...

Må jo være med ei gravemaskin når man har en på 3,5 år som er arbeidsmann og helt hekta på gravemaskiner...

Dette er min tolkning av oransje,for andre sine ORANSJE tolkninger gå inn til Koselig-Koselig.
Det er mange som har slengt seg på dette og jeg tror vi er mange som går rundt og tenker farger disse dagene. Riktig god fredag:) Klem Eva
Oppdaga plutselig at jeg har blogga i nøyaktig et år i dag jeg:) Har hatt et flott første år som blogger og blitt kjent med mange hyggelige mennesker:)

12 kommentarer:

Tara sa...

hang meg HELT opp i peanøttkubbene, jeg;) dån...jeg er SÅÅÅÅ glad i sjokolade...men prøver å være flink!!!

flotte oransje bilder:)))

Unknown sa...

Her var det masse flott i oransje...
Siklar etter peanøttkubbane, det er jo berre sååå godt:0)
Tips til bilderedigering: Når du loggar deg inn, kjem det ofte opp at du kan kikke innom picasa...Gå inn der og sjekk det ut!!
Ha ein finfin fredag

Anne sa...

Skal si du har funnet mye orange i nærheten, tigergutt må bli min favoritt da, selv om peanøttkubben også virket fristende :-))

Jøss, godt med helg nå ja!!

Anonym sa...

Å, sjokolade - peanøttkube, en av de aller beste. Ummmm - SÅ lyst æ fikk på det! Og så synes jeg hoppeballen er kjempesøt, så blidspent liksom:o) Herlig oransje her i dag - blir glad av farger, ikke sant? Fin fredagskveld til deg! Klem fra Randi**

Linda sa...

Tigergutt er jo bare digg da...
Glad i farger jeg...skulle bare vært flinkere til å bruke!
Orange er en farge jeg slår til med innimellom!
Må bytte litt vet du.

Ha en fin fin helg.
Klem fra meg ;O)

Havfruen sa...

Herlige bilder og peanøttkube er den eneste sjokoladen som er skikkelig GOD!! Og orange hører med når det er barn i huset.

HAr noe inne hos meg :)

Klem fra MAjor&Mossan

liven sa...

Et flott bidrag til orange fredag:o)
Ha en fin helg Eva:o)

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Tusen tusen tack hjärtat, För alla din hälsningar♡
Härliga orange tolkningar!!

Hoppas ni har en härlig kväll, själv väntar jag hem man & barn & massa godis *happy*

Klemmer

Bling - our elf on the shelf sa...

Gratulerer med 1 års dagen :) Mange flotte oransje bilder her, vakkert. Likte tigergutt da, søøt.

Havfruen sa...

Takk for tips ang orkide..Den er vakker så det hadde vært gøy å ha den en stund.
Nyt kvelden...selv om du var oppe "i natta"..men sånn er det å ha små barn :) Been there!

Tante Mimmi sa...

Grattis med dagen!
Då starta du berre nokre dagar før meg- kult!
Du er god på orange!
Er vel optatt med å leite etter lilla du no då??? ;)
god helg

Min Verden sa...

Grattis med jubileet. Jeg har blogga et år om en uke eller sånt noe :) Fin og orange. Orange er egentlig en underbrukt farge synes jeg. Fiiiin. god helg. H.