mandag 24. november 2008

Gave og premie

I går kom broder´n og kjæresten hjem fra Sverige med gave til meg......
Årets jule-utgave av Ahlgrens Bilar,nemlig bilgranar. Mine tanker gikk til Wonderbaum....
De er bare så kule... Så skal du til Sverige og liker Bilar,så kjøp Årets juleversjon,for den finner du ikke her i Norge...
Stilig pose da..

Og for litt siden vant jeg en premie inne hos Cathrine,da hu feira sitt 1års jubiluem som bloggre:)
1 flott kopphånd-duk,som kommer til å bli julehånduk,for det syntes min kjære at den passa til.
Litt confetti til å ha på bordet,Pukka te,et rødt hjerte med blonde,ståltråd med hvite blomster på,som kommer til å hvane som bord-pynt eller rundt et kubbe-lys,og sist men ikke minst en pakke marsipan-pølser fra Nidar,men den ble det ikke noe bilde av nei... var godte-syk den dagen.....

7 kommentarer:

Ingunn sa...

Så mye fint og godt du har fått da!!!HEldigris!

klem Ingunn

irina sa...

Jøss sånn flaks du har !! Og så masse fint !!
juletrær!!!

HA EN HERLIG KVELD MED DIN KJÆRE ""


Du er no søt !!!

Klem

liven sa...

Er det duft til bilen eller??

fin gave du fikk....heldige deg:O)

Ha en fin kveld:O)

Anne sa...

Godt vi er flere som liker den marsipanen fra Nidar. Til tross for at jeg får litt dårlig mage av den sorten greier jeg ikke styre unna desverre, så årets marsipan er vel så det smakt på...

Heldig da som har vunnet flott premie!! Ennå ikke kommet over den fine dagen vi hadde på Egon, jeg smiler og det gir meg energi.

Flott kveld til deg Eva.

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Gott att det är flera som väntar in lön inför julegave köp ;)
jag tycker det är så mysigt att gå & titta & planlägga vad man kan köpa till den & till den.

Stackars lilleman som är syk da, hoppas han snart blir kry igen!! Får hoppas att lille turbo skjønner att stor bror är tufs & trenger vila *ha ha*

Stor klem & hoppas veckan blir toppen & att ni snart är friska

Anonym sa...

Heia. Så godt ut med de juletre-godteriet ja:) Kos deg

tinemor sa...

Lurte på hvor lang tid det tok før noen avslørte det her inne ja...
;-)
Hi, hi
Man har det jo ikke mere morro enn man gjør det til sjøl!!!
Klem