mandag 21. april 2008

Utfordring

Her en dag var jeg inne hos Mamma Millan og der lå det en utfording til alle som ville ha den.. Og det var en ukes utfording,med forskjellige tema hver dag. Og temaene var som følger:                                                                                                                                                                                                                                      
                                               Mandag-Striper
                                               Tirsdag-Prikkete
                                               Onsdag-Blomstrete
                                               Torsdag-Rutete
                                               Fredag-Flettet

Og det er opp til enhver å tolke  på sin måte:)   Jeg la hodet i bløt,ikke noen kopper og kar med striper,ikke noen klær,men parkett,gulvet på soverommene,sprinkelsenga... Da tok jeg det som betyr mest for meg av materielle ting,det som  er med på å gi oss tak over hodet... Rett og slett panelet på husets vårt:=)   

Så har du lyst sleng deg med davel......



7 kommentarer:

irina sa...

Artig :) Så flink du er til å bake. Bak noe å kom da :) Jeg spanderer kaffe ;)

Hemma hos Klara... sa...

Fin bild! Ja, det är ju ränder fast det är ju inte det första man tänker på när man ser en husfasad, hi, hi.

Mmmm vad gott du har bakat!

Ha en härlig vecka!
Kram Helena

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hellojs...så kul du haka på..alltså man blir ju så smått tokig ju..ser ju ränder o prickar över allt juuuuu!!!
Men såå kul ide!!!!

hoppas allt vart fint med dig!!!
tack för go kommentar!!!

Ha det så fint i vår solen!!
Hoppas ni får en härlig vecka!!
♥Kramar Millan♥

Anne sa...

Tøft!!

A home far away sa...

Mums låter gott det du bakat. Rolig utmaning!

Hälsning från Singapore

Min Verden sa...

Ja, klokka er fin - men den tikker med pendel. Sånn sett er det bra den henger i gangen. Den utfordringen vet jeg ikke om jeg "orker" - finner ikke på noe. Det blir for dumt å ta det samme som du. Jeg har lite prikker og striper :-) Ha en deilig dag. Nå er det ballettkjøring og litt planting etterpå, hvis jeg rekker det. Hanne

liven sa...

Morsom utfordring!! Er det en ting hver dag da liksom??
Ha en fin kveld:O)