onsdag 23. april 2008

Blomstrete

Dagens tema er BLOMSTRETE.. Her er mine tolkninger.... Har vært og jakta litt her og der...

Denne lykta med orientalske blomster,kjøpte jeg igår hos Irina på MittHusDittHus,den bare ropte ta meg med... Og det hadde ingenting med utfordringen å gjøre.. Må ha det bare må  ha det...                                                                                                                                                                      


                         Petit Fleur serviset fra Villeroy og Boch



                       Noe av mamma og pappa`s samlig av kaffekanner

             Naboens nydelige teppe av blå blomster,som står ut mot gata:)                            

                                     Mitt skjønne blomstrete badehåndkle

Skjørtet jeg har brukt til pent når jeg har vært gravid,friskt og blomstrete.Er så sommelig at jeg tar vare på det og håper at mamma kan sy det om til meg:)

Imorgen er temaet: RUTER

9 kommentarer:

Min Verden sa...

Så flink du er til å finne på ting! Jeg har også serviset Petit Fleur. Det er veldig fint - synes jeg. Ha en god kveld. Hanne

borghild sa...

Gøyal utfordring, og gøy å se litt av 'blomstene' dine!:-) Fint servise du har, og kjekt med fine blomster hos naboen, da får en jo glede av de uten å måtte luke:-)
Klem B:-)

irina sa...

Tusen takk ;)

NICE :) Du er så flink !!!
Fant du noe fint til deg selv altså :)
Jeg maler og maler. Vanning går så bra. Tar blommstrene ut bare

klem

Anonym sa...

Härliga blommiga bilder! Ha en fortsatt mysig kväll! Imorgon rutor i stort och smått... Kram Karin

Ninas Lounge sa...

Så gøy med den utfordringen med ulike temaer for hver dag. Jeg får slenge meg på det engang jeg også.

fru vims sa...

så fine blomster du har ;)
jeg lurer på om jeg skal utfordre meg selv neste uke med det der jeg, eller kanskje begynne nå og bare fortsette ei uke fremover.. vi får se hva man har tid til.

tiden som hustru har gått med til mye klesvask...håper det ikke er slik å være gift ;) haha

blir moro å se rutene dine. :)

ha en fin kveld!!

klemmer

Min Verden sa...

ja, jeg har sett dem. De er kjempefine. passer til å sprade rundt med også... :-)

Tove sa...

Det var mye blomster, prikker og striper, morsomt:)
Du har da sannelig ikke hatt problemer med å finne på noe!

klem

GundaM sa...

Fargerikt og flott! Likte spesielt godt det skjørtet ditt;) Få det fixa du!

Nattaklem fra nord trøndelag