tirsdag 22. april 2008

Prikker

Da fikk jeg lastet opp dagens utfording...Nemlig PRIKKER.... Det er rart,men man går og tenker mønster disse dagene her:)  Prikker er mye rart,og jeg var først i matskapet og fant fram kake-strøsselen min....                                     Sølvkulene
                               Appelsin-prikker
                             Fargestrøssel-prikker
                               Det nye gulvet vårt har prikker(ikke ny vaska da:=)

Armbånds-prikkene mine,fått av min kjære.... Mange rundinger små blir mange prikker på rad:)  Det ytterste er kjøpt på flyplassen i Dubrovnik.Lå under hodepute mi da vi kom hjem:)  Romantisk....

Imorra er det blomstrete som står på agendaen..... Tankene har allerde begynt å fly.....
Utfordingen er  laget av Ellas Inspirasjon

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga bilder! Ha de gott! Kram Karin

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Oj vilken kul ide!!

Spännande att följa ;0)