torsdag 1. april 2010

Årets påskepynt:)

Den største stasen for både små og store til påske,er når påskepynten kommer hjem:) Får pynta med det som ungene har lagt all sin omtanke i:) Da må jeg jo dele årets pynt med dere også:)

Minsten´s ski-kylling:)

Årets "lekstasje",ifølge eldstemann:) Minstens til venstre og eldstemann sin til høyre:)

Årets høne/hane fra eldstemann:) Den ene siden er høne og den andre hane,lurt!!

Det malte egget er nytt av året og glass-egget er fra Åre Glasshytta:) Var så fint at det ble noen flere da vi var i Åre i helga:) Ellers er pynten fra flere år:)

Her har det vært deilig med 5 fridager på rad,rein og skjær luksus for meg som er vant til maks 2 dager fri:) Vi har storkosa oss,og med det været som har vært de siste dagene så har livet vært perfekt:)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Her var det sannelig mye vakkert, Eva - barnas kunst, det vakreste av alt. Kan tenke meg prinsene og dere foreldre var like stolte alle sammen, over det de kom hjem med? Skjønner du har hatt ei herlig påske, når du ikke er vant med å mye fri, må det være nydelig med flere dager fri i strekk, det monner litt da! Og det været vi fikk også, akkurat som bestilt. Koselig å høre fra deg igjen - ha ei fin uke som kommer, vips, så er helga her igjen! God klem fra meg**

Bodil,hjem,hobby,hage sa...

herlig påskepynt guttene har laget
Vi hadde påskeaktiviteter på landet i påsken, herlig å ha fri, tok fri de tre dagene før påske så vi har hatt ti herlige dager på landet;0) ikke så fantastisk vær, men å ha fri med mann og unger ;0)

Charlotte - FO² sa...

Så utrolig koselig påskepynt :) Det er så stas når de har laget selv :)

Ha en fin dag.

Unknown sa...

ingenting er som barnas eigenproduserte påskepynt, og dei har gjort ein god jobb:0)
Åååå, gjett om eg er misunneleg på deg...5 dagar fri er jo rein og skjær luksus!! unnar deg det av heile mitt hjerte, og kanskje eg og bør finne meg ein ny jobb??
Klem