torsdag 8. april 2010

Påske-Aften

Hva annet kan man si enn at Påskehelga var helt fantastisk:) Vi tilbragte den i Åre,og hadde det som den berømte plommen i egget:) Ungene fikk leika og kosa seg ute:)
Eldstemann var på ski i barnebakken i Tegefjell,og storkosa seg.Lillebror for å sprang og herja:)

Gikk kjempefint å ta heisen selv:) Mamma sje.....

Greit å få litt hjelp til å styre,sånn at konseptet med å svinge skjønnes:)

Top of the world:) KJekt å ha en tribune å klatre opp og ned på:)

Mamma sje,æ ska hopp over her!!! Og litt luft under skiene ble det:)

Kulest´n:) Lue og briller er plukket ut av minsten selv:) Stor stas:)

11 kommentarer:

Havfruen sa...

Ungene dine kommer til å bli sportshelter:) Så flinke:)
Skjønner det har vært kos på Åre ja, deilig vær blir prikken over ièn.
Vi reiser på hytta igjen imorgen, håper på sol:)
Klemmer:)

Som mine dager er sa...

Så herlig å la ungene få fri utfoldelse til å leke og sporte så mye de vil. Da sov de vel som noen dupper om natta også vil jeg tro ;-)

Påska gikk alt for fort i år. Man hamstrer god mat og drikke og gleder seg i lang tid i forveien, også er alt over på null komma svosj. Fatter det ikke altså!

Men til helgen (søndag iallefall) er det meldt sol igjen og flere dager ut i neste uke. Måtte det bli slik denne gangen.

Klem fra Marit

Hege sa...

Så herlige bilder Eva! Flinke gutta dine!

Elias har jo vært en treiging til å stå på ski. I vinter var tredje gangen han prøvde... jeg skammer meg litt - men det er liksom pappa'n sitt område. Han som har kjørt aktivt og alt. Men vettu hva, tok med gutten på toppen i Meråker, og han kjørte jo som bare det nedover. Mor lettet.

Håper sykdommen er ute av heimen forresten!

Klemmer,
Hege

Jeanette Jess1 sa...

det er så herlig med slike småtasser i slalombakken,men de er jo mer eller mindre livsfarlige både for seg selv og andre he he

Lua var kjempetøff, så jeg skjønner godt at han valget den ;o))

Anonym sa...

Hei - Tegefjell er plassen sin, det - og jeg ser at prinsene trives der de, også! De kommer til å bli noen flinkiser med sport, disse to! Og nerver vet ikke småunger hva er (ikke de litt større, heller - poden her i huset eier ikke skrekk når vi er i alpinballen). Som alltid blir jeg glad av bildene du viser! Ha ei god helg - klem fra meg**

Gry Offernes sa...

Ser ut som om dere riktig har hatt en fin påske! Den der sola lurer jeg litt på hvor var underveis, men skjønner at den tok en tur til Sverige :-)

Flotte bilder av guttene - og flinke mamma som klarer å dokumentere det!!

Randi sa...

Herlige påske bilder Eva!!Og ungene dine er jo bare så skjønne og flinke i all slags sport....er det noe i det hele tatt de ikke gjør..ski,skøyter,hopp,utfor,crosssykling osv....sprekinger!og så allsidig da.


Ha en flott helg Eva.
God klem fra meg...jeg skal jobbe:-)

irina sa...

Søte barn :) Koss går det med deg Eva ?? helgeklem

Anne sa...

Nå sjø har jeg da heldigvis litt tid her :-)

Skjønte sjø at det var Åre påske på deg, finvær ser en da at du har hatt også, på bildene i alle fall. Heldig er dere som har tilgang på hytte der oppe, med alle de aktiviteter som den lille byen byr på. Men ser for meg at det må være massevis av folk der oppe på en slik høytidshelg.

Lo høyt og smilte nesten rundt når jeg så bilder av gutta boys under her!! Skal si dde to er noen kunstnersjeler du, fin pynt ble det da også. Har alltid beundret deg jeg for at du har vært så flink til slike `mammating`, får gutta til å bidra både i heimen, med baking og diverse. Sakl vite det Eva at det respekterer jeg deg stort for!! sikkert fordi jeg aldri helt har hatt tålmod med slikt selv.

En mnd nå og vi er på tur!!! juhu, som jeg gleder meg :-)

Anneklem

Min Verden sa...

Ja, nå våkner jeg tilbake til utelivet :) Deilig! Så flotte gutter. Jammen er dere flinke til å ta dem med rundt og gi dem utfordringer. Jeg kjøpte vårlyng også - de er veldig fine. Jeg byttet også ut mine visne høstlyng. Kos deg med stemor - det er koselige blomster synes jeg. God søndag Eva!

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Vilket härligt aktivt liv ni lever gumman. Dina barn får uppleva så massa outdoor äventyr. Tenker dom blir riktiga extrem sport fantaster ;D

Jag har nesten ikke *tid att blogga om dagen heller......
Har mest lust att bara flykta in i kamera världen, där slutar min hjärna tänka på orättvis sak....
Vi är heldiga vi som har ett så kreativt intresse att fly till *hi hi*

*= Lust...


Massa miljoner kramar till min favorit tjej i Trondheim ;) Jag har blivit veldigt glad i dig efter flera års bloggvänskap faktiskt & det vill jag du skall veta!!

psst.... du får följa med på nyheterna på tv2 till uka.
vet inte om jag kommer skriva när det kommer i bloggen. Du vet *Lite anonymitet*. Noen får det ju säkert med sig, men jag vet inte om jag kommer tipsa. Synes det är litt vanskeligt, føler kanske att jag må eftersom jag redan sagt massa... Uff vanskeligt!! Oavsett kommer jag tipsa om det på FB ;) & där är ju du.

puss & Kram hjärtat