søndag 16. mars 2008

Den store bakedagen

Når vi våkna imorges,så var det tomt for brød..
        


Så her er reultatet av bakedagen vår...


                                  Muffins on the way

                               Ei lita hånd ville oppi og smake

                                    Frokost

                                  Hadde i gul konditor-farge i melisen
                                  Men det vises ikke her...  Er det påske så
                                  er det påske.....

                                       Ble gode også...
                                    






14 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Hei
Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min.

så kos det må være med hjemmelaget rundstykker til frokost, de ser veldig gode ut og er nok det og :-)

Jeg linker bloggen din jeg for her kommer jeg nok innom flere ganger
Fortsatt god søndag!'
Klem

Anonym sa...

De så gode ut.:)Har selv stått mye på kjøkkenet idag,mannen i huset og svigermor har bursdag i morgen.Ha en fortsatt fin kveld.

♥ H@rmoni ♥ sa...

Mmmmm! Så jo knallgode ut!
God påske til deg! :O)

Cathrine sa...

Dette så jo riktig så godt ut da,nam nam. Godt med hjembakst,synd det blir oppspist så fort :-). Ha en kjempefin påske. Påskeklem Cathrineuzvpdd

Anne sa...

å jøsses, nesten så jeg kjenner lukta komme gjennom tunellene hitover gitt...

Min Verden sa...

Du er flink. Jeg har vært på jobb i dag og har ikke fått gjort noe annet. Det får holde med jobben. Heldig er jeg som har en jobb.

Hemma hos Klara... sa...

Åh, ser jättegott ut. Jag missade också bakpulvret första gången med Millans recept men de blev goda ändå! Jag har ett supergott muffins/cupcake recept i min blogg som jag provat många gånger. Kika gärna in.

Ha en härlig kväll!
Kram Helena

Klarafina sa...

Nam, nam! Dette så da deilig ut!
God Påske!

irina sa...

Kommer gjerne å smaker æ....skal te trheim i morra !!!
Tulla !!
Den oppskrifta må æ få på mail vennen !!!

God Påske

Ingrid sa...

Det ser herlig ut! Har du noe i mot at jeg stikker innom for en smaksprøve? Hehe.. God påske!

Hege sa...

Ser ut som om dere hadde en superkoselig dag - og jeg tar gjerne med meg en muffins på vei ut av den superkoselige bloggen din! Ha en fin kveld!

frk. vims sa...

ahh. takk for forklaringen :)

vi var heldige og fikk noe bra vær på turen vår. men siden det er trøndelag vi snakker om, så kom vi ikke unna snø og regn heller.

alt i alt hadde vi en flott tur!

bakverket så veldig godt ut!! :D

får vann i munnen nå jeg....!

borghild sa...

Både rundstykkene og muffinsene så kjempegode ut! Jeg har selv bakt i kveld, en ostekake med mocca/mynte. Første gang jeg prøver den, så jeg er litt spent! Den skal stå kaldt i natt, og så blir den servert til gjester i morgen, så dommen kommer først da... Jeg krysser fingrene!

Min Verden sa...

Takk for oppmuntring og du har helt rett. Jo flere ben, jo stødigere står vi. Fortsatt god førpåske :-) Hanne