tirsdag 25. mars 2008

Award



I dag har jeg vært så heldig at jeg har fått denn awarden 2 ganger....... Blir så glad:)
De 2 fantastiske damene som har gitt meg den og skrevet så mye pent om meg er:
Alex ,som fikk meg til å begynne med blogging,det var etter å ha lest hennes innlegg at lysta kom,du er et fantasisk menneske med mange flotte kvaliteter og Frk.Vims som lar oss ta del i sitt hverdagsliv,og som skal gifte seg om 18 dager:) Dere skal vite at jeg setter stor pris på å få den,og skal sette meg ned i kveld og gi den vidre.....

Man kan jo ikke gi den tilbake,selv om det skulle vært lov...

Nå krever min minste prins oppmerksomhet fra vogna,så da må jeg vel fram med matfatet...

3 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej hej o grattis till din award!!!

Tack för goa ord med ju!!!

Såg du gillar Arn....vi bor omkring inspelningsplatseran.
O Svärmor o Svärfar bor just där Arn borgen ligger,,,den ÄKTA!!!
Lite kul!!!!!
God fortsättning!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(\ /)*********************
( ..) ♥ KRAM MILLAN ♥
C('')('')*****************
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ESMERALDAS HJERTE sa...

hei kjære venn:) Tuuusen takk for såååå koselige ord inne hos meg....Rart at det føles som jeg kjenner deg:).....Koselig side du har, med små og store betrakninger rundt hverdagslivet:) Jeg kommer igjen, vettu:)

Stor klem:)

Min Verden sa...

Jeg skulle gjerne gitt deg en award jeg også, men du har jo fått to.... Ha en fin kveld.