onsdag 10. juni 2009

Gutta boys

Hvor blir dagene av? I helga kosa vi oss skikkelig,og her er noen minner fra helga vår:)

DSC_0131.JPG

Mofis,Minsten ,Momo og Syklisten vår kikker på alt dte rare endene gjør i andedammen

DSC_0193.JPG

Ringve er ikke bare et Museum,men også en botanisk hage,og de har utrlig mange spennede trær å gjæmme seg under.. Her er det spøkelsene som er på ferde:)

DSC_0012.JPG

En ivrig kar som synes at maling,det er gøy og faktisk litt godt også.Må jo smakes på!!!!

DSC_0019.JPG

Å male hende sine er morsomt,men mamma da,huff,bilde no igjen???

Og i kveld byder jeg på kake:)

13 kommentarer:

Unknown sa...

Tusen takk for koseleg bursdagshelsing:0)
Og GRATULERER MED DAGEN TIL DEG:0)
Så artig sammentreff at du har bursdag på same dag, og så tett mellom fødselstidspunkta og...
Herlege bilder av gutta boyz du viser, fingermaling er jo
knallgøy;9)
Kos deg med kake og feiring, klem

Hege sa...

Huff bilde nå igjen... kjenner igjen den kan man si.
"Mamma - bare ett til nå så ORKER jeg ikke mer"
*flau*

Flotte bilder, og ei fin helg så det ut som dere hadde også.

Og hipp hipp HURRA for bursdagen din! :) Kos deg masse - og håper du får noen fine gaver også.

elisabeth sa...

Herlige bilder, og male hendene er seff knallgøyt;) Stjeler med meg en kakebit, før vaskebøtten skriker meg tilbake;)

JULIEK sa...

Tøffe gutter : )

Villa Kos og Kaos sa...

Koselige hverdagsbilder!!
Ha det supert videre!
Klem G-C

MariMaja sa...

Flotte karer ;)
Klem fra Maja

Anonym sa...

GRATULERER MED DAGEN, EVA! Bilde no ijæn, ja - den var kjent:o) Men, det går jo ikke an å la være! Tenker gutta laget de vakreste kunstverk! Ha en fin bursdag videre! Klem fra Randi**

Tante Mimmi sa...

ja kvar dreg desse dagane? Fort dreg dei vertfall..godt me kan fange dei inn med kameraet!
Eg kjem på kake- tar med nokre blomar i handa og! Gratulere med dagen!

Randi sa...

Så koselige bilder. Det er om å nyte dagene og bruke nærområdene, det er dere flinke til.

Jeg har memet deg:-)

Min Verden sa...

Trallala - gratulerer med dagen Eva. Du sitter vel og spiser kake nå tenker jeg! Håper du får noe skikkelig fint. Du skulle jo hatt en gave i posten som i fjor - men det får være til en annen gang. Jeg er på kurs fra morgen til kveld og har ikke engang ringt min farmor som hadde bursdag i går - shame on me! Skal gå å ringe nå. Ha en fortsatt koselig dag. Klemmer Hanne

Som mine dager er sa...

Grattis med dagen EVA. Tenk 29 år (igjen) og sannelig holder du deg godt!!!

Søte bilder av ungene, med tunga beint i munnen. Jovisst er det blitt store - ikke beibi lenger men gutter. De kule gutta-boyz. Sååå søtt.

Klem fra Marit

Havfruen sa...

Herlig Eva...nydelige bilder som vanlig:)
Ringve er vakker for store og små:)

Jeg har tatt utfordringen du og jeg fikk av Randi...masse spørsmål..
Klem:)

Hilde sa...

Gratulere så masse med dagen i dag Eva, heldig du som forsatt er tredveognoe:-)

Og tusen takk for flere hyggelige hilsner på bloggen min:-)

Nyt resten av dagen!

Klem fra Hilde