tirsdag 30. september 2008

Åre i helga

I helga var det Åre-tur,igjen:) Er så glad for at vi får være med på hytta til broder´n og svigerinna. Er godt å komme seg bort,og vi er ute hele dagene:)

Utsikt fra hytta.. Tidligere så så vi nesten ikke trærne her,de var borte i tåka...

Synes det er ganske fascinerende med tåke,for den forandrer seg fort,og er ganske lokal innimellom...

Det er en skate,sykkelpark nede ved Holiday-Club.Og når ingen bruker den,er det veldig gøy å leke i den... Springe opp rampene og skli ned igjen..

                               Skal over..

Kom igjen og ta i:) Vår største prins elsker å være ute,leke og bruke kroppen sin,så dette var midt i blinken for ham... Klatre,springe og rutsje:)

9 kommentarer:

Anne sa...

Jøss å min for en trolsk stemning det var på dine første bilder, men håper at tåken lettet og at dere fikk en fin helg. ser lilleprinsen koser seg i alle fall :-)

Som mine dager er sa...

Hei igjen Eva. Dere er ivrige Åretilhengere - og det forstår jeg godt for det er så fint der. Tåke synes jeg er litt spooky, men bilder av tåke er så lekkert. Disse var helt herlig.

Det trenger ikke være lekeplass som gjør dagen for en aktiv gutt. En sykkelrampe gjør nok samme susen.

Ha en fin uke, Eva. Vi høres vi.

Klem fra Marit

Cathrine sa...

Heisann :-)
Ja det e jammen meg godt å komme seg bort.
Skulle ønske jeg hadde en sekk med penger så jeg kunne ha bygget meg en hytte på Oppdal og ei ved sjøen ett sted...

Det er jammen meg kjekt med symaskin,puter greier du som bare det:-)
Om ikke så lenge selger du vel puter på bloggen.

Nå er ungene lagt og jeg skal betale noen regninger,jippi og slappe av foran tven.Her er det CSI,liten etterforsker i meg,hehe...

Ha en strålende kveld og en fin dag i morra...

Stor Klem Cathrine

liven sa...

Flotte bilder av trolsk stemning!!
ser ut til at dere har kost dere selv om det var surt og kaldt!!
Hvertfall gutten din:o)

Ha en fin kveld:o)

Maria sa...

Sådan en tåge giver nærmest en magisk stemning synes jeg. Her var det også tåge om morgene i weekenden, helt fortryllende.

Ser nu ud til i har haft det alle tiders uanset, specielt den lille klatremus der :-)

Klem Maria

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Lyckans ostar som har den möjligheten i Åre.
Förstår att ni tycker det är jätte skönt att åka dit!
Vackert är det där & speciellt om vintern, där är det ju i tillägg äkta vinter med vit snö!

Lilla skøjern som klattrer på skate rampen, en riktig fjellklattrer *fniss*

Hua, prinsessan somnade i bilen hem & det betalar sig nu.... hon somnar INTE!! Gahhh, jag vill ha freden & roen nu *drömma*

Vet du, jag vart så skuffet för jag hade med Me mini jackan som är helt makan dressen hem för att prova på prinsessan, men vet du! den sötaste hetten som en strut var allt för liten att den var ubrukelig :( & den gjorde ju liksom plagget... Hoppas det blir fixat, för jackan eller rättare sagt kåpen var NYDELIG!

Njut kvällen bästa hjärtat

Anonym sa...

Takk for i dag! Alltid så koselig å treffe deg:-) Og flinke Ulrik, sterk som bare det, og alltid et stort smil. Vi har bowlet i kveld, dvs Julie var på bursdag, så Maja og Ole og jeg tok en runde mens vi venta på J. Maja fryda seg voldsom, og holdt på bowlingkula, da jeg "løp" fremover med den og hun for å hive. Vi fikk da til både en spare og strike, men summa sumarium var det ikke mange poeng;-) Hun var så sliten at hun bare gråt da hun kom hjem. En lettere kattvask, pysj og bittelitt mat så tok det bare 5 min på puppen før hun sov. natti, natti

Cathrine sa...

Heisann!
Hvordan står det til med deg i dag,travelt på jobben?
I morra e det god helg dagen som Martinus sier,da ska vi kos oss med taco,nam nam og selvsagt skal vi danse..
Ha en fortsatt fin dag!
Klem Cathrine

Anonym sa...

hvorfor ikke:)