fredag 5. september 2008

Ny sykkel og Award

Vår største prins elsker å sykle,og han har en to-hjuling med støttehjul,men den funker mere som en 4 hjuling. Så vi fant ut at for at han skal lære å holde balansen og sykle på 2 hjul i svingen,så måtte vi finne på noe.... Og vi hadde hørt om sykler uten pedaler og det er jo genialt for de som skal lære seg å sykle...  


Er den ikke fin:) Og en ordentlig Downhill sykkel ifølge ham selv..

                                Tøffeste setet i byen.... Hiv og hoi...

                         Detalj på bakhjulet..

                                  Ingen pedaler

                           Et kult merke,må det være.

Så våkna jeg til noe koselig i dag,nemlig denne Awarden fra Sessan Och Prinsessan

Rules for the JAVABLU AWARD:

1. The winner can put the logo on their blog.

2. Link the person you received your award from.

3. Nominate at least 5 other blogs.

4. Before listing the nominees give a brief reason why you chose them

5. Put links of those blogs on yours.

6. Leave a message on the blogs you have nominated

SÅ nå er det min tur tilå gi den vidre til  5 stk,og det er disse:

Min Verden: Hanne er ei trivelig dame,som elsker hagen sin og som nå holder på å Skal få pussa opp verdaen sin.Og som jeg setter stor pris på her inne

Frøken Fryd( lukket blogg): En hyggelig dame som skriver om sitt liv,og alle de fantstiske tingene hun syr. De ligger på linken: Frøken Fryd butikken

Cathrine: Ei flott jente som skrvier flotte komentarer som jeg setter pris på.

Alex: Hun har hatt en stri vår-sommer ,men er på vei opp igjen:) Tøff er du Alex 

Liven: Har en blogg med de flotteste hagebilder, og ei brygge jeg misunner henne. Og ikke minst trivelig:)

15 kommentarer:

Cathrine sa...

Hallo snuppa!
Var til behandling i går,men er fremdeles ikke helt bra i skuldra. Har vært en turbulent sommer med litt ryggvansker og masse lite søvn. Men håper denne klinikken kan hjelpe meg med og rette opp på arvevevene som ligger å trykker på ryggen min og rette på skaden strekken i skulderen min.
Ja ja nokk om meg!!
For en kjempetøff sykkel han har fått seg da,skikkelig stolt gutt dette nå :-)
Tusen tusen takk for Awarden,å det er så korselig t helga med slike:-)
Ha en superfin helg min venn!
Stor Klem

GundaM sa...

Ja det var en ordentlig down hill ja;) Søte disse små!

og du, har du virkelig Vivaro og ikke vært innom Containergirl enda...? Hutti tu;0)

God helg Eva1

Tante Mimmi sa...

neei! Er det mogleg??? Har eg aldri sett eller høyrt om! Så kult!
Hmm...gir meg ende over!
God sykkelhelg! Mor og far her i huset ynsjer seg nye sykklar, men denne er nok litt vanskeleg i oppetterbakkar! Fnis!
God helg!

Tante Mimmi sa...

ynskjer! (slurve, slurve...)
eller sove, sove!

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Nämen! DET VAR DEN RÅASTE CYKELN JAG SETT ;)
Jag törs tro att han bara cyklar som en konge på den alltså!! Så KUL!!

& du hjärtat, den awarden skulle du haft en miljon av!!
Du gör så många av mina dagar med dina fantastiska kommentarer! Jag är heldig som lärt "känna" dig♡

Klemmer i miljoner

Som mine dager er sa...

Dette var tøff sykkel ja. Fireåringen til min kjære fikk fjernet støttejulene denne uka, og sykler som en gud. Han syntes selv det er mye kulere å sykle uten støttehjul og er selvfølgelig kry som en hane. Dette er gøy til gutta, ja.

Og grattis med flott award. Sånt er så koselig. Er også enig med deg i dine nominasjoner. Herlige bloggere.

Kos deg i helgen. Lad opp batteriene. Vi høres.

Klem.

liven sa...

Heisann!!
Gratulerer med award og tusen takk for at du ville gi den videre til meg:O)
Så snill du er:O)
Dette var en kjempetøff sykkel!!
Har aldri sett slikt før jeg!!
Tenker guttebassen er kry nå..........

Ha en fin lørdag:O)

Anonym sa...

Grattis med award - den var kul, og vel fortjent:) Sånn sykkel har jeg aldri sett før, men det var sannelig smart, ja:) Kan skjønne det er stas for en stor liten gutt! Ha en fin lørdagskveld i finværet! Klemmer**

Unknown sa...

Joda, den har to hjul, men ingen PEDALER! :D

Min Verden sa...

Tuusen takk for award og du får den selvfølgelig direkte tilbake :) Så herlig sykkel. Den må være helt super som første sykkel. Det er utrolig hva de får til, men dette var helt genialt. Ha en deilig lørdag. Hanne

Min Verden sa...

Lykke til med feber og hoste. Det er ikke noe særlig når de søte små er syke. Håper du får sove, iallefall et par-tre-syv timer. Hanne

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vilken tuff cykel! Den skulle jag vilja ha själv, fast jag är nog liiiite för stor ;)

Hoppas du blir frisk snart igen!
Ha en fin söndag!

Kram från Eva i Gällivare

Anonym sa...

Härlig cykel! första gången man lyckas cykla och hålla balansen är en stor dag!
Grattis till utmärkelse:)
ha de!
kram

Maria sa...

Sååå fin cykel, kan forestille mig den lille fyr drøne afsted :-)

Og tusind tak for award, jeg blir altid så glad over at få dem :-) :-)
Jeg skal legge den ind i morgen.


Håber din dag har været god, og hverdagen med travlhed og arbejde har været snill mod dig. Det er ikke morsomt at komme igang igen, men pludselig er man der, og så er det alligevel ganske godt.

Klem Maria

Mindi sa...

Men åh så tuff cykel!!!! :)

Kramis
M I N D I