lørdag 9. januar 2010

P for...





Denne gangen har vi jaggu meg kommet til uke 45 siden Petunia startet den 1 runden med ABC-fredag:) Bokstav 16 i runde 2.. Det er utrolig som tiden flyr,og her kommer min P, P for Playa del Mosvika:) I sommer var vi 200 års dag og det var litt av et arbeid som var lagt bak charterturen som gikk til Playa del Mosvika:)

Bursdagsbarna hadde virkelig lagt seg i selen og forvandlet stranda til et syden-paradis:) For
flere detaljer,klikk på bildene.

Et våkent øye,vil legge merke til Vg-reklamen ytterst til Høyre

En broket forsamling tursiter:)

Upps,der forsvant Playa´n gitt,men dukket opp neste morgen:)

For flere P´er så trykker du deg inn her

16 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg skulle veldig gjerne vært på en eller annen Playa i dette øyeblikk, jeg - nå gjorde det godt å se sommerbilder, Eva! Jeg kan bare tenke meg hvor moro dere hadde det på 200 årsdagen! Ha ei fin helg, det er bittelitt mildere nå, hurra! Klemmer**

Maria sa...

Vilka härliga bilder, och vilken härlig plats!
Trevlig helg!

Havfruen sa...

Så helt råherlig ut med Playa del Mosvik:)) Noe å mimre tilbake på i kulda:))
Vært på deilig tur vi, herlig å komme seg ut...."bare" -8 er levelig for Major også:)
Nyt lørdagen, klem fra meg:)

Madame sa...

Haha, sikke et dejligt påfund, Eva! Det ser ud til at have været en meget hyggelig fødselsdag ;o)
Her har vi minus 10 grader og en iskold vind - jeg ville meget hellere sidde der på Playa del Moskiva!

God weekend til dig, klem!

Anonym sa...

Å så herlig ide! Jeg smilte godt når jeg leste om påfunnet deres. Kan tenke meg at dere hadde det artig!
Ha en strålende helg!

Hege sa...

Hahahaha- fantastisk bra!!! De kan å lage liv mosværingene! :))

Ellers må jeg si at det er noen fantastiske frostrøykbilder du har tatt! Jeg har ikke kommet meg ut før i dag... og da var det jo ingen frostrøyk nesten. Blir det sånn vær en gang til - ja da tar jeg meg fri fra jobb! hehe...

Ha en fin lørdagskveld!

Klemmer fra Hege

karna sa...

Så kjempetøff P! Sånn bør det være når 200 år markeres .-)

Petunia sa...

Hehe!
Det blir aldri kjedelig der det er folk med som er kreative og med god sans for humor!

Anne sa...

:-) he he, husker du var på den festen, og hva kan vel sies annet enn at noe så `festlig` ett påfunn skal en vel lete lenge etter!!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

GOTT NYTT 2010!!!
Hoppas jul o nyår varit fin!!
underbara isbilder..o såå vackert svansjön!!
2010 vintervita kramar till dig
~~Mamma ♥ Millan~~

liven sa...

Så morsomt dette så ut da Eva :o)
Ja et Playa seted nå et par uker hadde vært noe !!

Ha en fin søndag....og her ser det ut til å bli nok en vakker dag :o)

Living next to me sa...

ja det var litt av en playa , morsomt tiltak . og flotte turister . Litt av en bursdagsfeiring F

Elisabeth Augusta sa...

Så gøy da!

GundaM sa...

HIhi, og den har jeg sett ;)

Kos deg videre Eva og ha ei fin ny uek der ute, her har fruen vært ute gått på ski.Nesten ikke til å tro men du så deilig komme inn igjen ;)

Melusine sa...

Hvilken festlig idé å arrangere strandparty for å feire begivenheten!

Eli Kristin Magnussen sa...

Playa del Mosvika må være et eldorado sommerstid, iallfall så det svært festlig ut! :D

Herlig innlegg på P!!!