søndag 12. oktober 2008

Søndag....

Været vi våkna til i dag,var slettes ikke bra.. Det regnet og regnet og regnet... Og da største prinsen våkna kl7.30 var det bare å stå opp... 

Og siden været var sånn som dette,trist,vått og grått,måtte vi finne på noe på morraskvisten:)  Vi satte igang å bake boller:) 

En ivrig baker har jeg fått:) Må bare huske å få tak i forkle til ham:) Det er mest gøy å få starte Kenwooden og å få bake ut bollene:)

Sånn ble det ferdige resultatet. Her er det skilpadder,fisker,slanger og all verdens slags boller:) Vi var ferdigbakte kl 10 og da tusla vi inn og henta minsteprinsen... Han hadde holdt Momo og Mofis våken i natt:(  Så de ble glade da de fikk nybakte boller... Men vi fikk sove godt ei natt,så jeg takker masse for det:) Heldige er vi:) 

Så selv om været var mørkt og truende,så bestemte vi oss for å tusle en tur bort på Narvesen... 
En passe tur,med ustabilt vær og en som skal sykle..

Ingen ting å si på innsatsen,han fikk ut litt energi i dag også:) 

Og ved Narvesen så ligger Plantasjen,og der fant jeg disse små... Synes at det er vel tidlig jeg,men sånn er det bare blitt... 

Litt mere julestæsj... Tusler jeg innom i morra,er det vel masse juleting. Var bare litt idag...

Så får dere ønske oss lykke til imorra,for da begynner minsteprinsen  såvidt i barnehagen. 
Og så skal vi til akupunktur,for å se om de kan hjelpe oss så han får sove godt om natta:) Det skal bli spennede å se om akupunktur hjelper,jeg har trua:) 

 

12 kommentarer:

Som mine dager er sa...

Hei hei

En deilig søndag selv om været har vært guffent. Baksten er det ingenting å si på, den frister veldig. Er så glad i gjærbakst sjøh.

Jeg krysser fingrene og håper Akupunktur hjelper. Det har hjulpet meg med mye - unntatt søvnen ;-) Lykke til !

Klem fra Marit

Tante Mimmi sa...

Hei trufaste Eva! Du er så flink å "besøke" meg og det er så koselegt- eg har litt for lita tid til å springe rundt i blogglandia om dagen...held berre litt liv i eigen "heim". - Så sørgelegt vær! Men de gjorde det beste ut av det!!!!:) Mine tøtter ville lage pepperkaker i dag, men eg nekta!! Det er ikkje jul ennda, sjølv om plantasjen vil det!;) Snart blir det jul i august!
Sover ikkje vesle poden???? Det er slitsamt! Men akupunktur hjelper!!! Eg er overbevist, det har eg hatt nytte av fleire ganger for likt og ulikt!
x fingrane for betre vær i mrg og mange netter med god svevn!!!:)

Jeanette sa...

Så flotte boller:) skal si den gutten kan bake.. :)))
Huff ja det har vore skikkelig rufsete ver i helgen..vi var på hytta og der blåste d liten storm..så turen på 200 meter ned til jernbanen var ganske rufsete:)))
så godt lille prinsessa låg godt innpakka i dunposen sin nede i vogna:))

ja julen den kommer tidligere og tidlegere for hvert år,såg julemarsipanen var komen i butikken.. jeg falt for fristelsen og hang opp noen røde julehjerter på hytten i helgen.. :)))

Ha ei kjekke veke!:)

♥ cloudberrie ♥ sa...

Mums vad gott med bullar!

Jätte söta tomtenissar! Tänk snart får man ta fram och börja pynta, mysigt!

Ha en fin dag!

Kramar från Eva

irina sa...

LYKKE TIL MIN VENN !!
Huskr da han var liten og jeg holdt den llle kroppen hans.

Håper det hjelper med akupunktur. Det har du fortjent å få sove...prsonlig sover jeg allt for my for tiden.

Du er så snll og du Eva :)
Har lksom lyst til å gjør noe for deg...kan sitte barnevakt ?

Komm innom på besøk snart da ?

Stor klem

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Ummmm härligt med hemlagade boller, det fick jag lust på nu!! Jag skulle speciellt önskat en skölpadde bolle faktiskt ;)

Vad skönt att ni fick sova lite ostörda av han minste man rampen.

Hoppas ni har långt bättre väder idag, här är iaf uppehåll men ack så grått!

Här får du en miljon cyber kramar från mig
KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM osc osv osv

Anonym sa...

Vilka härliga bullar i alla dess former :)! du har det bra som får hjälp i köket;)
Jag har städat idag, behövdes! men nu är det fint och undanplockat. Jätteskönt när det är gjort.
Lycka till med akupunkturen, hoppas det hjälper.
ha de!
kram

liven sa...

Så flinke dere er å komme dere ut på tur!!!
Ut på tur aldri sur.......ikke sant??
På plantasjen er de kommet langt ser jeg!! det hadde de visst på Ikea også!!
Synest det er for tidlig jeg......man blir jo såååååå lei!!

Ønsker deg en fin uke og håper det hjelper med akupunktur:o)

Sessan ☆ Prinsessan sa...

God kväll söta!

På min blogg ligger en liten award till dig ;)

Stor klem

Cathrine sa...

Heisann!

Ser dere har like dårlig vær hos dere å,skikkelig møkkavær.
Holder på å sender en liten gave til fadderbarnet oss i Tanzania,må jo gjøre det nå. tar jo opp til 10 uker før det kommer fram..
Hvordan har det gått med Ulrik i barnehagen,og har akupunktur hjulpet?

Ha en fortsatt fin dag!!

Klem

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei hei.
Så koseleg å bake boller på morgonkvisten, og det er ein fin aktivitet når det høljar ned ute:)
Litt tidleg med jul i oktober synest eg, men slik er det blitt:)
Ha ei finfin veke.
H.

Cathrine sa...

Innom i dag å jeg vettdu:-)

Sitter å tar teoriprøver nå,har selvsagt ikke lappen..Men om litt så er den sikkert der,men bare jeg greier å slippe inn litt vett i hodet...Tenke klart....
Skal på mørkekjøring i kveld..

Vil ønske deg en kjempefin onsdag vænnen!!

Stor klem Cathrine