fredag 24. oktober 2008

En vakker regnbue og litt kreativitet på formiddagen:)

Etter å ha levert ungene i barnehagen,var jeg på vei inn,og når jeg kikker opp møter dette synet meg:) En alldeles skjønn regnbue... Den var skarp og klar,bildene yter ikke helt rettferdighet,men gir et lite inntrykk... 

Får meg til å tenke på Lillebjørn Nilsens sang...

En himmel full av stjerner,blått hav så langt du ser.
En jord der blomster gror,kan du ønsker mer?
Sammen skal vi leve hver søster og hver bror.
Små barn av regbuen og en frodig jord.....

Skulle klatret opp på naboens-veranda og funnet gullet:) Glitrer ihvertfall der oppe!

                              Eller kanskje gullet var i hagen?

Har hatt så lyst på ny krans ved døra. Det pynter opp,og gjør det mere fargerikt istedet for en kjedlig hvit vegg.. Så i dag gikk jeg ut i hagen og fant sypress(vintergrønt) og noen hvite bær,og satte igang. Brukte en pilekrans,satt fast det grønne i ringen uten tråd og satte på bærene til slutt. Og Sprayet den med bladglans som siste finish.. Synes den ble ganske bra jeg:)

Velkommen til oss:)


Ønsker alle ei riktig god helg:) Klem Eva

13 kommentarer:

Jeanette sa...

Så vakkert!:))
Og du den kransen var kjempefin, har leitet lenge etter en krans - nå satte du meg på en god ide,TAKK!
Ha en vidunderlig helg med dine^^,

Klem j.

Tante Mimmi sa...

Så koselegt! Eg følte meg kjempe velkomen! Syns det luktar kaffi også!snus! Men me må vel ta oss ein sykkeltur før me kan setja oss nedpå!;)
God helg, og ringer det på døra er det berre meg!:)

Anonym sa...

Vad fint det blev med kransen ovanför välkommenskylten!
ha en fin fredag:)
kram

pepperkverna sa...

EN herlig regnbue. EN god opplevelse.....Hege

Anne sa...

Du så flott den regnbuen var. Undrer i grunn på hva som tiltaler oss så med regnbuen du...

Kransen din var kjempeflott også, ikke fått ordnetmeg med krans ennå jeg, her er det nok gangen som har fullt fokus denne helga oså, maling vet du .-( kjedelig men nødvendig.

Fin kveld til deg og dine.

liven sa...

Så nydelige bilder!!
Har sett regnbuen her i dag også!!

Takk for tips om filmer!! Har litt å velge i nå...... Og dagboken har jeg sett noen ganger nå for den har vi:o)
Jeg elsker den filmen:o)

Koselig krans du laget....er disse hvite bærene fra hagen din kanskje??
De er så dekorative:o)

♥ cloudberrie ♥ sa...

vackert!
En regnbåge är också något som ger glädje och hopp, liksom ljus.

Ha en riktigt fin helg!

Stor kram från Eva

irina sa...

gullet er veld deg ...du er jo god som det !!

Har du snakket med Stine og hanne ?+
Flyttet de eller :)

Stor klem !!

Min Verden sa...

Nydelig krans og flott regnbue. God helg og ha en fin uke - i tilfellet jeg ikke "ser" deg mer denne helgen. Hanne

Anonym sa...

Kjempefin krans - koselig å komme til et slikt inngangsparti:) Vet ikke hvorfor, men jeg elsker regnbuer - de er bare så vakre! Aldri funnet gull, men jeg har nytt mange av dem likevel. Takk som deler flotte bilder og fortsatt god helg! Klemmer**

Anonym sa...

wow, som du imponerer.Og hva du finner tid til :-) Kjempefin krans- veldig-velkommen-følelsen kom der ja. klem

Mindi sa...

Men åh så vacker krans.... en sån vacker krans vill jag också ha!!!!! :)

Så härliga kort på regnbågen... så vackert!

Stooor kram
M I N D I

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Hej mitt bästa hjärta!!!

Åhhhh din blogg har jag saknat i mitt semestrande med besök av mamma & pappa.

VILKEN BILD på regnbågen♥
Jag drömmer om ett sådant blinkskudd på just den.
Jag tycker symboliken av den är så vacker!
Evig, färgstark & du kan aldrig fånga den.

Jo jag har haft det underbart med besöket & jag saknar dom så HIMLANS :( Uff, tårarna trillar som om jag var 7 år & hade hemlängtan, fast det har jag inte..... Bara mamma & pappa längtan.
Pappa är ju sjuk & det är svårt att se han bli sämre & sämre, avskeden blir så mycket värre.

Men jag hoppas att jag kan åka hem en tur i slutet av November & sen skall vi fira jul där! Så jag har ju massa att glädja mig till, om alla får vara friska.

Tusen tack för dina kommentarer, dom är alltid en glädje att läsa Eva!! Du sprider så massa god ennergi att jag inte fattar hur jag skall kunna ge tillbaka!

Men här kommer en stor KLEM med kärlek, harmoni, massa energi & tacksamhet för att jag funnit dig i blogglandia.

Hoppas du får en god natt & en flott dag i morgon!