søndag 29. mai 2011

Da er sykkelsesongen godt i gang

Da var den etterlengtede sykkelsesongen godt i gang,og eldstemann er igang der han slapp i fjor.Nemlig ned bakken i Åre,og i år på ny sykkel som er større og dermed går det litt fortere ned bakkene.Stor stas:)

Det er bare en heis som er åpen enda,og det er Bergbanan som går fra Åre-torg:) Og her er siste biten ned dit:)

Minsten med tunga rett i munnen ,nedover litt av bakkene som storebror sykler i. Tenk det da,samme løypene,oh lykke.

Mamma´n har beveget seg litt opp i løypa,og det er ingenting å utsette på stilen her.

Må bare si at jeg er stolt over gutten min,som er så tøff og konsentrert.Han elsker å sykle downhill,og utvikler seg tur for tur:) Minsten blir nok der han også,når han blir stor nok:)

7 kommentarer:

Tovepia sa...

Herlige bilder av flotte gutter i farta:) Kjenner jeg er over småbarnsstadiet, for jeg blir litt nervøs:O))
Nyt kveldsola, klem fra meg;)

Havfruen sa...

Himmel og hav.....at de tør...jeg har sykkel som knapt brukes..når jeg ser dette, blir jeg stiv i musklene bare ved synet, hehe:)
Ha en fin kvled Eva, håper vi møtes snart igjen:)
Klemmings:)

Som mine dager er sa...

Det er to røffe og tøffe gutter du har. Som elsker is og sykkel:-)

Koselig å snuble over deg på en av byens shoppingsenter. Bare så synd vi ikke har tid til å sette oss ned og bare prate og prate. Men kanskje snart ...?!?

Marit

Anne sa...

I FARTA!!! akkurat sånn som små tøffe gutter skal være, og som sagt før, DETTE ser bare så sinnsykt gøy ut :-) En dag blir nok min tur til å forøke også, helt klart.

Satt himmelfallen og så på den fossen under her Eva, hildrande du for et skue, og det er så en nesten hører suset og kjenner en blir litt duggfrisk av sånn små regn bare en ser disse flotte bildene. Vann er og blir fasinerende det gitt.

Håper vi får til det treffet jeg, før liksom sommeren starter helt. Hadde bare ALLE hatt tid du, ja da hadde jeg vært så glad så glad.

Nyt helga enn hvor du er snuppa.

Anonym sa...

Syklinga dere bedriver i Åre er bare så kult - og gutta dine er tøffere enn toget! Sånn det skal være, gutter er gutter! Heldige er dere, som har denne muligheten. Når jeg vinner i Lotto, skal jeg kjøpe leilighet i Åre og komme å sykle sammen dere;)
Kos dere med finværet i dag, håper det varer leeenge! Klem til deg**

irina sa...

Heisann. var i åre i går og da tenkte jeg mye på deg må jeg si.Og var på toppen og da jeg så alle som syklet ned prøvde jeg å se etter Tore..mener jeg så deg, men det var vel bare det at jeg ville se deg :)

Klem

i min lilla lilla värld sa...

Det där skulle aldrig jag våga hahhaa