torsdag 13. mai 2010

Mine tøffe syklister

Her er det smått med bloggeinnlegg om dagen,men klisjeen er sann! Dagene flyr avgårde,og det er jo bra det:)
Forrige helg starta sykkelsesongen i Åre for gutta,og det var en meget stolt gutt på snart 5 år som fikk være med onkel,tante og pappa opp med sykkeltoget(Bergbanen)...

Ekte syklister må ta vare på sykkelen sin selv,og skal helst ikke ha hjelp!

En spent gutt på sykkeltoget:)

Her kommer han etter å ha sykla ned uten stopp fra midt-stasjonen... Stoltheten bare lyser...

Og her er hermekråka vår! Ikke helt fornøyd med å ikke få være med på toppen og sykle ned,for han kan han også nemlig...

Oj,oj,oj... Det er kjekt å øve på balansen når man er liten... Denne balanse-sykkelen er genial i så måte...Bikker han litt over,så er det bare å sette føttene nedi:)

Her gledes det til imorra,for da skal min kjære bror gifte seg med sin kjære:)

6 kommentarer:

liven sa...

Heisann Eva!!
Så kjekt guttene dine har det....og lille skjønningen :o)
Ha en fin helg med bryllupsfeiring....håper det blir strålende vær for dere da!!

Jeanette Jess1 sa...

Jeg ler meg skakk av tøffingen med stor hjelm, han er jo helt rå!!!
Skjønner det er bare å flytte seg når disse to tøffingene kommer racende ;)

Ha en super helg med bryllupp og forhåpentligvis masse flott vær ;)

Anne sa...

Å Eva, jeg ble hangende igjen i det iste bildet, se de øynene da, forskrmt joooo.... trøstes min litt redd på den sykkelen er han nok litt ennå :-) håper det vare varte noen sekunder, for så å gå over.

Bryllup ja, noe så kjekt, blir rørt bare ved tanken jeg faktisk. Blir sikkert både kjempeflott og kjempearti!!

Happenngs står i kø denne helga, og kan få sove på skuldra min du lørdag :-)

Kos dæ!!!

Unknown sa...

Jeg som er ordentlig sykkelfan kan ikke annet enn å bli mektig imponert over dine tøffinger - tar av meg hatten (om jeg hadde hatt noen...) Ha det ARTIG i kveld, så sneiks vi i morra. Klæm**

Min Verden sa...

Ja, jeg er tint opp fra permafrosten og igang med sommeren :) Jeg ser du har nok å drive med også. Koselig med "småtasser" som plutselig er store. Min synes jeg plutselig ble voksen i høst da ungdomsskolen startet. Hm! Jeg følger med dere :) Kos deg med Rhodondronen når den endelig kommer. God 17. mai.

Gry Offernes sa...

En sånn balansesykkel er tydeligvis noe som min lille gutt skulle hatt også!! koselige bilder!