onsdag 2. desember 2009

Julekalender for små gutter og nissegutta:)

Da var mor i huset endelig ferdig med advents-kalenderen til ungene:) Etter tips fra Hanne i fjor så hadde jeg fordelt innkjøp av gaver på mormor,farmor og meg selv! Jeg har handla for farmor og meg,mens mamma ikke var ferdig med gavene før i går.Så i morrest var det 2 ivrige gutter som så alle de pakkene!!! Stor stas..
Men de var flinke og åpna bare den pakken de skulle:) Men klemte litt på noen andre:)


Utafor i gata vår,så har det vært mange gravemaskiner i arbeid i dag,og da må små nissene i vinduet å kikke:) Antrekket til ære for julefrokost i barnehagen.


I går så ble det to enkel pakker i ei snor på veranda-døra,og den gleden de viste er bare helt herlig. Jula har fått en ekstra dimensjon etter at jeg fikk unger:)

7 kommentarer:

irina sa...

Hadde vært så koslig om du kunne ha kommet. Gaven din venter !!!
kan du ikke bytte jobbetid ??

Klem

Camilla :) sa...

Jeg kunne ikke vært mer enig med deg om at jula har fått HELT ny mening etter ungene kom til ;)
Og så søte de var i nissedrakt :D

liven sa...

Det er så koselig på denne tiden med forventningsfulle unger!!
Bare det å sitte å se på barne tv sammen er jo noe spesielt!!

Ha en fin kveld Eva :o)

Ingrid sa...

Så koselig med forventningen til de små nå i adventstida!! Jeg elsker å skape tradisjoner som kan gi lillegutt gode minner... :) (Etter jul kommer gutt nummer to.. så da blir det en til å stelle og ordne for..)

GundaM sa...

Herligheten, tenkk deg stå opp til en slik kalender hver dag da ;) HIhi, tenker gutta er lette få opp om morgenen med en slik kalender ja !

Takk for sist forresten ;)

MajorogMeg sa...

Ja med unger i hus får jula andre dimensjoner, uten tvil:) Husker dette så godt fra da mine var små. Sønnen min masa om kalendergaver til han var 20:)
Jula er mye for ungene, bra det:)
Ja, gjett om jeg skal besøke Tobias i helga...datteren min fyller år på mandag. Så hun skal feires:)
Kos deg videre med gullene dine du:)
Klem fra meg:)

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hallojs,,vilka härliga kalendrar båda 2!!!!
roliga ideer!! Den med kransen får nog länas nästa år..fast med mina 96 myntstrutar i;))

och ölkalendern är ju fööör cool..funderar på att fixa nåt liknande till maken min..lite sent, men va fasingen!!!!

Kvällskram ♥ Millan