onsdag 30. september 2009

Mennesker i Fokus # 4


Denne uka er det sport som gjelder hos Fotoverden og Mennesker i Fokus... Og hos meg er det Downhill sykling og sykling i park som gjelder.. Det er spennede og fartsfyllt å se på.Og de gutta der imponerer med sin fryktesløshets og krumspring på sykkel...

Ingen ting å si på innsatsen her....

I vinter var vi en tur på Skistua,og da var det jaggu en som var ute og testa sykling på snø! Det gikk bra...

Her er noen fryktesløse gutter som gjør det meste på en sykkel,av det som gjelder hopp og sprett!

Her er det flere hopp,både faste og dirtjumps.. Og de yngre gutta,bøyer meg i støvet for fryktesløsheten deres!

For flere sportslige bidrag så klikker du HER

14 kommentarer:

Anonym sa...

De er bare tøffe de gutta der, altså. Det er rett og slett kult og jeg tror jeg må se dette live en eller annen gang. Fin onsdag til deg, Eva - er du like lei av møkkavær som meg? Klem**

Anne sa...

Halloisen Eva mor!!
Dine bilder frister så til å prøve en slik sykkeltur!! er jo noe så til de grader en sykkelfantast jeg vet du, og dette må jeg si tenner meg mer og mer. Faktisk så at jeg har undersøkt priser på det familiehotellet i åre.
På en annen side kan det jo fort bli litt gjørmekjøring her også nå med dette været, for slike bilder som du har i innlegget under her, ja det ser jeg jo hver eneste dag jeg også desverre :-(( lort sprut helt opp i hodet ennå en kommer seg hejm fra jobb jo.
En må ta alle sine krefter i bruk for ikke å blir sur og deprimert faktisk!!!

Men en varm klem, det ksal du få!! Juhu

Havfruen sa...

Tytti ta...tøffinger må jeg si. Jeg som ikke liker å sykle...vet ikke hvorfor.. Synes jeg ser meg på sykkel med Major?? Best å bruke beina...
Ha en super onsdag Eva og klem fra meg:)

ninabakke sa...

Tøff sport og flotte bilder :)

Ha en kjempe fin onsdag!

Kult at du deltar

Camilla Elstad sa...

Stilige sportsbilder! Jeg forstår ærlig talt at de tør :p Men det ser jo utrolig tøft ut ;)

Kriztella sa...

Tøffe bilder :D

Tante Mimmi sa...

Å, så tøffe bilder av tøffe gutar! Det gir energi å halde på med slikt og det gir energi å sjå på slike bilder også! (Eg held meg til det, trur eg!)

Made by KKann sa...

Masse spenstige bilder her ja!

Ha en finfin onsdagskveld!

KlemKKann

ElinSire sa...

Det var skikkelig actionbilder! Artig å se på. Skikkelig tøffinger det der!

Bling - our elf on the shelf sa...

Gale, gale mennesker *fnis*
Flotte fartsfylte bilder!!!
Og i motsetning til Anne, så føler jeg alldeles ikke for å sykle i nedoverbakke...

Unknown sa...

Eg vert aldri lei av sykkelbilda dine, Eva!!
Det er utruleg fengslande å studere dei halsbrekkande øvelsane, og det går over min fatteevne at dei tør....
Klem

E:-) fra k(a)os(e)heimen sa...

Her var det mange stilige actionbilder!

Camilla Elstad sa...

SV: Jeg er helt enig med deg, denne bruksanvisningen er utrolig koplisert laget! Til Nikon D40 er den så tunglest at jeg har prøvd utallige ganger uten å orke å fortsette lengre enn til side 10... :p

Som mine dager er sa...

Ja fryktesløshet er vel stikkordet her, for fyttirakkern her går det unna. Stilige bilder fulle av action.

Kom hjem i går kveld fra en fantastisk tur på Svalbard. Hodet er fullt av inntrykk og jeg er evig takknemlig for at jeg fikk oppleve dette. Sukk ...

Klem fra Marit