torsdag 2. april 2009

Snart påske

Nå nærmer påska seg med stormskritt,men hva gjør det for meg? Ingenting,for jeg skal jobbe til og med Langfredag.... Men da blir det nok påskehelga i Åre.Og vi håper på godt vær......
Størsteprinsen skal være med Momo og Mofis på hytta fra imorra til onsdag:) Han gleder seg og jeg synes at det blir rart. Det lengste jeg har vært borte fra ham er fre-søn.
Men han får gå på ski,ake,leike i snøen,tenne bål og grille pølse og alt annet som hører påska til... Og det som er så deilig er at han får mine påskeminner:)
Minsteprinsen må være hjemme sammen mamsen og papsen...

Dette er Påsk-ris kjøpt i Åre. Vi har fastelavens-ris med alle mulige farger,mens påsk-ris der kan man velge fargene sine selv:) Så hos oss er det hvitt og gult.
De står på trappa fra i dag,men jeg må tenke litt før jeg er fornøyd.


Men litt kos skal vi nok få til selv om det blir jobbing og for det meste hjemmepåske....

God mat og drikke hører med,kanske jeg får lest litt også,hvem vet!! Uansett så får vi nå litt ekstra tid sammen og det er det som betyr noe for meg:) Å være sammen med gutta mine:)

Ha en flott torsdag:) Klem Eva

9 kommentarer:

Heidi sa...

Takk for hyggelig kommentar inne hos meg! Musikk bringer definitivt tilbake minner! :)Min aller aller største helt var også Prince. Var på to konserter (Valle Hovin og Spektrum), og HELT fullstendig på tuppa!! Aaaahh!! :)
Gleder meg til påske jeg også. Synes det er ei deilig høytid. Mye meindre stress og styr enn jula, og mye mer tid til avslappende kos med familien. Og om vårsola varmer og verandasesongen kan startes, er det jo et kjempepluss!! Kos deg i påska :) Med og uten musikk!

Unknown sa...

Vi skal bare kose oss hjemme i påska, og det skal bli herlig. Håper bare at været vil være på vår side...Ha en fin dag.

Miriam Elisabeth ツ sa...

herlige bilder:)

liven sa...

Heisann!!
Koselig med påskepynt:o)
Min ferie starter på tirsdag.....men ungene har jo skoleferie!!
Deilig med noen rolige påskedager og jeg skal kose meg med jobbing inne og ute!!
Er ikke meldt det flotte været her i neste uke....men håper meldingene forandrer seg!!
Ha en fin palmehelg:o)

fru vims sa...

Hei Eva.

Du får leve i trua om at jeg har god orden på kjøkkenet mitt.
At man har orden i tallerkenhylla er ikke ensbetydene med orden på resten av kjøkkenet ;D
Akkurat nå er det faktisk ikke så ille, men du skulle sett i går hihi

I år skal vi ikke oppover i påska.
Lillebror kommer på besøk fra onsdag til mandag, og jeg gleder meg masse!

Ønsker deg og dine ei koselig påske!

klem

Havfruen sa...

Kos deg til tross for jobb:( Her pakkes det og tror det meste er på plass...
Klem:)

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Jag hittade så fint påsk ris i grått & rosa i Sverige, men tror du jag köpte det? Nope...

Det blir påsk utan ris *surer*

Låter toppen skönt med Åre tur, men nu är jag inte
avundsjuk denna gången för jag skall till fjället själ *fniss*

Ha en skön kväll söta

GundaM sa...

Hva er vel bedre enn å være sammen med gutta sine..?

Og har du det riset med fjær stående på trappa ja...? HIhi, neida altfor langt å kjøre ;0) Påskeklemmmz

Unknown sa...

Det viktigste er å være sammen de nære og kjære, ja - om det er på fjellet, ved sjøen eller hjemme. Vi har også hjemmepåske i år, og det er egentlig helt i orden. En dag med byvandring, en dag på ski, en dag i svømmehall, f.eks. Mulighetene er mange om man vil være aktiv i påskeferien. Kos deg med dine, Eva - du får jo litt ferie, også - med Åre neste helg (heldige du). Klem fra Randi**