onsdag 29. april 2009

En helt vanlig onsdag

Her går dagene unna,og minsten har vært syk.. Diare,sovet dårlig,sliten og slapp... Og det har preget oss andre også,for å si det sånn,overskuddet er helt borte... Dagene har dreid seg om å være på jobb og være sammen med ungene...Og konke helt ut på sofa´n for det er helt umulig å komme seg i seng før kl 23. Og minsten har våkna hvert halv time... Men nå er han mye bedre og sov litt bedre inatt.


DSC_0042.JPG

Store barn,små gleder...

DSC_0074.JPG

Denne blomstret så fint,helt til noen små barnehender kom og tok den og ga den til momo og mofis:)

DSC_0079.JPG

Dette er den eneste krokusen på plena i år,hvor er alle blitt av:)

Her skinner sola og jeg kjenner at det hjelper på form og humør:) En riktig god onsdag til dere:)KLem Eva

12 kommentarer:

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Stackars lille gutt!! Hoppas han snart är mycket bättre *tröstar*
Vilka färgstarka bilder Eva, dom tog liksom andan ur än när man scrollade ner. Helt underbara.

Nu måste jag rulla neråt här & få med mig senaste hos dig, jag har så att säga 0 överskott att surfa om dagen men måste uppdatera mig hos dig nu alltså ;D

Stor kram & tack för att du är där!

Randi sa...

Huffda...det er slitsomt med syke barn. Håper han kommer seg fort, er ikke greit å være liten å syk...verken for mor eller barn.

Godt å se at det finnes flere barnslige voksne..;-))


Ha en flott solskinns dag.
Klem

Anne sa...

Huff da, sykdom kommer sjeldent beleilig, og er alltid kipt.

Jeg sitter på jobb og kejder mneg faktisk, ser ut egjennom vindu og lengter ut. Hadde hatt 1000 ting å funnet på, men ikke lyst i det hele tatt :-)))

M sa...

Heisan, jeg er ny på blogg...og surfer rundt om...og nå kom jeg innom deg..ville bare si at jeg hadde vært her...
Skikkelig ekkelt med innbruddsforsøket.....godt at de ikke kom seg inn...
Kom innom meg om du vil, ha en fin kveld.

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Jag tror faktiskt de blir de med rött hjärta, det var ju dom jag föll för direkt!
Thanks darling för hjälpen ;D

Klem

Min Verden sa...

Goood bedring. Håper det blir gode netter og dager igjen snart. En sånn stor gutt har jeg også - det er jo litt gøy da! Leit med bare en krokus, men min erfaring er at noen ganger tar de en pause - så kommer de tilbake. Hanne

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vackra blommor!

man blir aldrig för gammal för att busa lite ;)

Trevlig Valborg!

Kram från Eva

Min Verden sa...

Ja, lag deg et bed til veggen, men lån deg en bok på biblioteket om de blomstene du ønsker å ha der. Ikke gjør som meg, grav, plant - plantene dør også begynner du å lese ;) Ellers så er jeg egentlig ganske fersk med avansert hagearbeid! hehe...

GundaM sa...

Huff da, sykdom er no herk håper det går seg til ;)

Krokus ja..de kommer vekk her og, for mye tramping og sykling og springing! Herlig;)

Min Verden sa...

Jøss, det er nesten som i "gamle dager dette" - tre ganger på samme kveld ;) Ja, jeg skulle hatt et eget. Det står et på gården som er mine svigerforeldre sitt. Det har hatt det litt tøft i vinter, så vi får se. Må se an herdigheten. Kan ikke gå unner H5 - da dør det... been there, done that!

Malla sa...

Huff da! God bedring til minstemann. Ekstra kjedelig med sykdom når sola varmer og man har mest lyst til å ut å kose seg.

Håper dere alle er i form til å nyte dagene som kommer nå mot helga. Skal visst bli topp vêr med strålende sol og vindstille.

God helg til deg og dine! Klem Guri

Anonym sa...

Håper alle er friske igjen hos dere nå så dere får være ute og nyte det nydelige været vi har om dagen. Herlig bilde av sykkelfantomet:o) Klem fra Randi**