lørdag 24. oktober 2009

Dronning Mauds minne

I dag dro vi ned til Dronning Mauds minne for å plukke hestekastanjer og leke på naturlekeplassen der. Elevene ved skolen har laget en lekeplass av og med naturmaterialer. Disser av tau og pinner,balanse stokker,klatrestativer av stokker og tau.. En annerledes lekeplass for ungene.

En,to,tre hopp... Herlig lykke å få hoppe ned.

Trives med å være høyt oppe i treet og få hjelp av papsen:)

Masse løv,og så gøy at papsen kasta det på dem:)

Hu hei hvor det går:)

Verdens flotteste gutta:) Ikke noe inhabil jeg!!!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Flotte gutter har du ja,:)For en herlig lekeplass, helt perfekt for småtroll. Ha en kjempefin sønd,
Anita

sisselso sa...

Ingen tvil om at det er noen flotte gutter dere har nei! Skikkelig goinger!! Knallfine bilder, blir skikkelig imponert av bildene dine, jeg har sagt det før og; du kunne vært fotograf!! :))

Anonym sa...

Er det sånn lekeplass der, altså? - det visste jeg ikke. Sikkert pedagogisk riktig på alle måter, og helt sikkert gøy for dine to skjønne prinser. For det er dem, Eva - det har du helt rett i:) Fin søndag! Klemmer**

Havfruen sa...

Innhabil? Nei, de er skjønne søtnoser begge 2:)
Herlig med slike dager, har hatt Tobias & co her. Nyte nyte...
Ha en fortsatt flott søndag og klem fra meg:)

Made by KKann sa...

Oj fine bilder i fint høstvær!

Ha en knall søndag!

KlemKKann

Hilde sa...

Så fine utebilder av fine gutter:-) Du tar så utrolig mange fine bilder, så flotte å se på!

Utrolig fin den skulpturen, har ikke sett den før jeg..fasinerende.

Ha en fin søndagskveld.

Hilde

Som mine dager er sa...

Inhabilitet lider vi alle av når det kommer til våre egne gullunger. Forstår deg godt jeg, disse to stråler på bildene. Men jeg hører nyss om (leste på Facebook) at de to sjarmørende er syke. Det er så fælt når de små er nede for telling. Håper de kommer seg fort og med mamma som oppofrende sykepleier kommer de seg fort til hektene igjen.

Goooood bedring!

Klem fra Marit